کد خبر:7100
پ

سارق سابقه دار و شرور معروف در بندر ترکمن دستگیر شد

فرمانده انتظامی بندرترکمن از دستگیری سارق سابقه دار و شرور معروف در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تحرک نو، سرهنگ “محمد علی کریمی اظهار کرد:در پی وقوع یک فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهرستان و متواری شدن سارق، موضوع شناسایی و دستگیری سارق ویا سارقان به صورت ویژه در دستور […]

فرمانده انتظامی بندرترکمن از دستگیری سارق سابقه دار و شرور معروف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تحرک نو، سرهنگ “محمد علی کریمی اظهار کرد:در پی وقوع یک فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهرستان و متواری شدن سارق، موضوع شناسایی و دستگیری سارق ویا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: این فرد که از اشرار معروف و مبادرت به سرقت موتور سیکلت می کرد وشکایت متعددی داشت به همراه ۲نفر دیگر از همدستانش توسط پلیس دستگیر شدند.
این مقام انتظامی اظهار داشت :ماموران با هماهنگی مراجع قضائی با تیم متشکل از پلیس آگاهی وکلانتری ۱۱برای دستگیری این سارق وارازل واوباش سابقه دار که مبادرت به مقاومت وحمله به پلیس با سلاح سرد می کرد، دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرترکمن تصریح کرد: با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 17 =

کلید مقابل را فعال کنید