کد خبر:5926
پ

روند جذب اعتبارات سفر رییس جمهور به گلستان بدون وقفه ادامه دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به نتایج سفر استانی رئیس جمهور و دولت همراه به گلستان گفت: از ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبارات تخصیصی،که در مرحله اول ۱۰۰ میلیارد تومان و مرحله دوم ۸۰۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافت و روند جذب این اعتبارات بدون وقفه ادامه دارد. به گزارش حسن زندی […]

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به نتایج سفر استانی رئیس جمهور و دولت همراه به گلستان گفت: از ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبارات تخصیصی،که در مرحله اول ۱۰۰ میلیارد تومان و مرحله دوم ۸۰۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافت و روند جذب این اعتبارات بدون وقفه ادامه دارد.

به گزارش حسن زندی از تحرک نو ، سیدمحمد دهنوی در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های هفته دولت در بندرگز گفت: در سال‌های قبل ایجاد زیرساخت‌های گلستان با دلار ۱۷۰۰ تومانی میسر نشد و مجبوریم با دلار ۳۰ هزار تومانی برای تامین نیازها و حرکت به سمت توسعه باشیم.

وی افزود: سال‌های خوبی با دلار4200تومان فرصت رسیدن به توسعه و پیشرفت را در گلستان از دست دادیم اما تلاش می‌کنیم با کمک نیروهای جوان و نخبه و انقلابی آنرا را جبران کنیم.

معاون استاندار گلستان اظهارکرد: توجه به سرمایه انسانی بومی رویکرد مهم و محوری در دولت سیزدهم است تا از این طریق فرصت شکوفایی استعدادها برای مدیران جوان و نخبه گلستان فراهم شود.

وی گفت: خروج از رویکرد انفعالی و حرکت به سمت مطالبه‌گری یکی دیگر از رویکردهای گلستان در دولت سیزدهم است تا با استفاده از آن، امکان به ثمرنشستن طرح‌های نیمه‌کاره بزرگ مانند احیای خلیج گرگان فراهم شود.

دهنوی اظهارکرد: رئیس جمهور از زمان شروع فعالیت دولت تاکنون تصمیمات شجاعانه فراوانی گرفت .

وی گفت: یکی از اقدامات تحول‌گرایانه رئیس جمهور در دولت، مبارزه با فساد بصورت ریشه ای بود تا دست صاحبان ثروت از سرمایه عمومی قطع و بودجه کشور به جای برخی واردکنندگان و تجار خاص، مستقیما به دست مردم برسد.

معاون استاندار گلستان بیان داشت: درگذشته به دلیل نبود نظارت درست و کافی، سفره مردم روز به‌روز کوچک‌تر شد.

وی افزود: منکر وجود مشکلات اقتصادی در کشورنمیتوان شد اما جراحی اقتصادی دولت سیزدهم سرآغاز تحولات مثبت وثمربخش اقتصادی برای مردم است.

وی گفت:سکونت حدود نیمی از جمعیت استان در روستاها است و توسعه روستایی اولویت مهم پیشرفت استان است و وجه ویژه به این مناطق در دستور کار قرار دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

کلید مقابل را فعال کنید