کد خبر:5841
پ

روایت درست از رویدادها وظیفه اصلی رسانه‌ها است

به گزارش زندی ازتحرک نو،«عصر روز «جمعه ٢٨ مرداد»مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ونمایندگان منتخب مجلس شوراری اسلامی استان برگزار شد، محمد رعیت» دراین اظهارکرد: ارادت اهل سنت گلستان نسبت به اهل بیت (ع) به ویژه اباعبدالله الحسین (ع) ستودنی است و آن را قدر می‌دانم. مدیرکل فرهنگ […]

به گزارش زندی ازتحرک نو،«عصر روز «جمعه ٢٨ مرداد»مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ونمایندگان منتخب مجلس شوراری اسلامی استان برگزار شد،

محمد رعیت» دراین اظهارکرد: ارادت اهل سنت گلستان نسبت به اهل بیت (ع) به ویژه اباعبدالله الحسین (ع) ستودنی است و آن را قدر می‌دانم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود : این گردهمایی با حمایت‌های استاندار شکل گرفت. از مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز برای حمایت و همراهی با مجموعه ارشاد قدردانی می‌کنم.

وی گفت: باید از تلاش‌های حبرنگاران و فعالان این عرصه که برای توسعه دانایی و پیشرفت استان و میهن عزیزمان تلاش می‌کنند قدر دانی کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی گلستان افزود: گلستان رنگین کمان اقوام است که مملو از مفاخر و مشاهیر نام‌اور است و هرکدام از اقوام در استان باشکوه میراث ارزشمندی را به یادگار گذاشتند.

رعیت با اشاره به آیات قرآن کریم، گفت: تبیین و روایت درست و صحیح از اخبار و رویدادها از جمله وظایف اصلی خبرنگاران است. پاسخ مناسب دادن برای پرسش های ذهن، کار رسانه‌هاست اما تجسس سبب ناخرسندی است.

رعیت ادامه داد: در نشست با اصحاب رسانه شرق استان قول داده شد تا اقدامات لازم برای راه‌اندازی شعبه خانه مطبوعات در شرق و برگزاری دوره‌های آموزشی در گنبدکاووس همچنین برگزاری مراسم روز خبرنگار در این شهر گنبد انجام شود که انجام شد.

وی ضمن قدردانی از هیئت مدیره خانه مطبوعات گفت: این مراسم به همت خانه مطبوعات تنها تشکل صنفی حوزه رسانه استان انجام و برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

کلید مقابل را فعال کنید