کد خبر:5180
پ

رفع معضلات اجتماعی مهمترین دغدغه مدیریت شهری است

محمدرضا سبطی در دیدار با جمعی از مددکاران اجتماعی شهر گرگان اظهار داشت: موضوع توانمندسازی شهروندان و کاهش آسیب های اجتماعی در محلات با استفاده از ظرفیت مددکاران اجتماعی بسیار حائز اهمیت است. سبطی با اشاره به نقش تاثیرگذار تورم در افزایش معضلات اجتماعی گفت: رفع معضلات اجتماعی یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری است […]

محمدرضا سبطی در دیدار با جمعی از مددکاران اجتماعی شهر گرگان اظهار داشت: موضوع توانمندسازی شهروندان و کاهش آسیب های اجتماعی در محلات با استفاده از ظرفیت مددکاران اجتماعی بسیار حائز اهمیت است.

سبطی با اشاره به نقش تاثیرگذار تورم در افزایش معضلات اجتماعی گفت: رفع معضلات اجتماعی یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری است تا با رفع این مسائل شاهد بازگشت روحیه نشاط در جمع خانواده ها و شهروندان گرگانی باشیم.

وی افزود: شهرداری گرگان آمادگی خود را برای بهره مندی مددکاران اجتماعی از امکانات و خدمات مدیریت شهری برای آموزش و توانمندسازی شهروندان اعلام می دارد.

شهردار گرگان تصریح کرد: با توجه به معضلات و آسیب های اجتماعی اعم از اعتیاد، طلاق، مشکلات خانوادگی، آسیب های تحکیم بنیان خانواده و معضلات حاشیه نشینی، نیازمندی ارتباط و تعامل دوسویه ما در ارائه خدمات مطلوب تر و منطبق با نیاز شهروندان در این حوزه را بیش از پیش کرده است.

شهرداری علاوه بر سازمان خدماتی، یک نهاد اجتماعی نیز محسوب می شود

دکتر حمیدرضا آقاملایی عضو شورای اسلامی شهر گرگان نیز در این نشست گفت: مددکاری حرفه ای است که خانواده بزرگ مددکاران انسان دوستانه با عشق به شهروندان خدمت می کنند.

وی افزود: بنده همیشه در شورا تاکید داشته ام که شهرداری صرفا یک سازمان خدماتی نیست بلکه یک نهاد اجتماعی نیز محسوب می شود.

آقاملایی خاطرنشان کرد: وظیفه شهرداری فقط خدمات شهری و عمرانی نیست بلکه مدیریت شهری فراتر رفته و به وظایف فرهنگی، اجتماعی و ورزش همگانی هم باید بپردازد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 1 =

کلید مقابل را فعال کنید