کد خبر:5467
پ

رتبه برتر گلستان در ساخت مسکن محرومان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت: در بحث ساخت مسکن محرومان جزو استان های برتر کشور هستیم. عیسی بابایی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار کرد: در قالب تفاهم نامه سه جانبه و 5 جانیه ای که با سپاه، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان ، بسیج سازندگی و ستاد اجرائی […]

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت: در بحث ساخت مسکن محرومان جزو استان های برتر کشور هستیم.

عیسی بابایی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار کرد: در قالب تفاهم نامه سه جانبه و 5 جانیه ای که با سپاه، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان ، بسیج سازندگی و ستاد اجرائی امام (ره) منعقد شده است استان گلستان بیشتر از تعداد واحد های در نظر رگفته شده توانسته برای محرومان و نیازمندان مسکن مهیا کند.

وی افزود: سهم استان گلستان از این طرح که در مرحله اول 300 واحد بوده با پیگیری مستمر مسئولان استانی به یکهزار و 200 واحد افزایش یافته است.

بابایی گفت: سال گذشته در مجموع 6 هزار و 288 مورد در حوزه مسکن اقدام شده  که 2 هزار و 220 مورد مربوط به احداث و یکهزار و 760 مورد آن مربوط به تعمیرات و بهسازی بوده است.

وی افزود: تا پایان سال 1402 تعداد یکهزار و 200د واحد مسکن روستایی ویژه مددجوبان کمیته امداد در گلستان به بهره برداری می رسد.

بابایی بیان کرد: تلاش داریم تا پایان امسال 500 واحد مسکونی را به بهره برداری برسانیم.

وی گفت:  تا کنون 5 هزار و 700 مددجو در طرح ملی مسکن ثبت نام کرده اند که به دلیل نداشتن سهم آورده اولیه رد درخواست شده اند و در صدد هستیم تا بتوانیم با رایزنی هایی که انجام می شود این سهم آورده را از بخش دیگری برای آنان تامین کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + شانزده =

کلید مقابل را فعال کنید