کد خبر:14136
پ
استاندار گلستان عنوان کرد؛

رتبه اول حضور مردم گلستان در انتخابات

استاندار گلستان از رتبه اول حضور مردم گلستان درانتخابات خبرداد وگفت: گلستان اولین استانی است که در تمامی سطوح استانی جز برترین ها است. دکتر محمدعلی زنگانه روز جمعه در گفتگو با خبرگزاری فارس افزود: استان گلستان جزو پنج استان برتر کشور است که حجم قابل توجهی از مراجعین در ابتدای صبح پای صندوق های […]

استاندار گلستان از رتبه اول حضور مردم گلستان درانتخابات خبرداد وگفت: گلستان اولین استانی است که در تمامی سطوح استانی جز برترین ها است.
دکتر محمدعلی زنگانه روز جمعه در گفتگو با خبرگزاری فارس افزود: استان گلستان جزو پنج استان برتر کشور است که حجم قابل توجهی از مراجعین در ابتدای صبح پای صندوق های رای حاضر شدند.
وی اظهار کرد: در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همه جریان های سیاسی، اقوام مختلف و برادران شیعه و سنی با همت بلند خود  در یک رقابت بی سابقه با هر سلیقه ای در این دوره از انتخابات شرکت کردند.
وی از فعال بودن دستگاه های احراز هویت در سطح استان خبرداد بیان کرد: بهترین روش برای انتخاب نامزد اصلح منویات رهبر و امام خمینی (ره) است که می فرموند افرادی که تایید صلاحیت می شوند باید اصلح ترین باشند و از میان نامزدها صالح ترین آنها را انتخاب کنید.
وی از افزایش حجم مراجعات خبرداد وعنوان کرد: تا به این لحظه ۵۲ هزار و ۴۶۲ تعرفه برگه مصرف شده است.
وی بیان کرد: انتخابات رقابتی نامزدها بصورت جدی  با حضور ۱۶ هزار نامزد تایید صلاحیت شده در استان برگزار می شود که نسبت به دوره قبل رشد قابل توجهی را با توجه به حضور همه سلایق های سیاسی در این دوره از انتخابات داشته است.
وی با بیان اینکه گلستان از تنوع قومیتی بالایی برخوردار است، گفت: گلستان استان رنگین کمان قومیت ها ، ارزیابی ها از سلامت و صلاحیت داوطلبین آن مورد تایید نظام قرار گرفته است.
وی عنوان کرد:استان درشاخص های صورت گرفته توسط قوه قضاییه گلستان در سطح شاخص سلامت رتبه اول را کسب کرده است.
وی تصریح کرد: در پیشگیری از جرائم و تخلفات  که رصد شده بود و تا جایی که شور انتخاباتی مبتنی بر قانون باشد،حدود ۹۹ درصد از نامزدهای ما التزام کامل به نظام و مقدسات جمهوری اسلامی داشتند.
وی به شاخص های انتخاب یک نامزد اصلح برای مجلس اشاره کرد اذعان کرد: یک نماینده اصلح باید محرومیت و مظلومیت محرومان را درک کرده باشد، به فکر رفاه جامعه و نظام باشد، امانت دارباشد، در امر نظارت مشارکت داشته باشد، ستیضاح و طرح سوال کند، ساده زیست هم برای مسئولین و هم برای وکلا آنان باشد، رفتار اشراف گرایی نداشته باشند، در حوزه تبلیغات درست عمل کند، التزام به قانون داشته باشد ، شئونات اسلامی را عمل کنند، بداخلاقی نکنند، مردم دار باشد ، منفعت شخصی و خصوصی خود را ترجیح ندهد. شجاع باشند، نحوه رای دادن با پشتوانه دولت خدمتگذار باشد، ضدفساد باشد.

یک میلیون و ۴۳۳ هزار و ۳۲۹ گلستانی واجد شرایط شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند هستند که از این تعداد واجد شرایط انتخابات ۷۱۷ هزار و ۷۷۶ نفر مرد و ۷۱۵ هزار و ۵۵۳ نفر هم از بانوان هستند و۷۹هزار و ۳۹۵ نفر رای اولی‌های گلستان هستند ویکهزارو ۵۱۴ شعبه اخذ رای در گلستان داریم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هفت =

کلید مقابل را فعال کنید