کد خبر:5278
پ

راه اندازی پنج هزار مرکز نیکوکاری در مساجد کشور با کمک مردم و خیرین

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)  از طرح اشتغال آفرین خیرین در زندان گنبدکاووس بازدید کردند. رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت:اولین جایی که به حاکمان گفته می شود حضور پیدا کنند سر زدن به زندان است که توصیه از امام صادق شده است. سید مرتضی بختیاری در بازدید از طرح اشتغال آفرین ۴۰ […]

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)  از طرح اشتغال آفرین خیرین در زندان گنبدکاووس بازدید کردند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت:اولین جایی که به حاکمان گفته می شود حضور پیدا کنند سر زدن به زندان است که توصیه از امام صادق شده است.

سید مرتضی بختیاری در بازدید از طرح اشتغال آفرین ۴۰ زندانی  گنبدکاووس افزود:زندان در جامعه ما پذیرش ندارد و 95 درصد از زندانیان مجرم خانواده ها از جرم همسرانشان خبر ندارندو خانواده آنها از لحاظ حیثیتی لطمه زیادی می بینند و تنها 2 تا 5 درصد همسران زندانیان شریک جرم همسران خود هستند.

وی گفت:یکی از کارهای بزرگی که توسط کمیته امداد انجام می شود اشتغالزایی زندانیان است و محصولاتی که توسط آنهاتولید می شود نیاز جامعه است.

وی اذعان کرد:به فرزندان مددجویان باید به لحاظ جهیزیه واشتغال رسیدگی شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)  افزود:توانمندسازی مددجویان مورد تاکید همیشگی این نهاد است که در این راستا سرمایه‌گذاری در مراکز نیکوکاری تخصصی اشتغال آفرینی و توسعه آن‌ها در اولویت قرار دارد.

بختیاری تصریح کرد:اکنون پنح هزار مرکز نیکوکاری در مساجد کشور با کمک مردم و خیرین راه‌اندازی شده است.

وی اظهار کرد:برای اجرای طرح تولید مصالح ساختمانی با کمک خیرین (مرکز نیکوکاری) در زندان گنبدکاووس که ۴۰ مددجو صاحب شغل شدند پنج میلیارد ریال هزینه شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برای شرکت در همایش زکات در گرگان ، افتتاح مرحله نخست ساخت ۱۵۰ خانه در علی آباد و ۱۰۰ خانه مراوه‌تپه و بازدید از چند طرح اشتغال آفرین به گلستان سفر کرده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

کلید مقابل را فعال کنید