کد خبر:4069
پ

دیدار و عیادت «محمد رعیت» با زوج رسانه ای در شهرستان گرگان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیات همراه؛ عصر یکشنبه به دیدار زوج فعال رسانه ای در شهرستان گرگان رفت. نیلوفر احمدی به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در راستای تکریم و توجه به فعالان در حوزه ی فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی که از اولویت های این […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیات همراه؛ عصر یکشنبه به دیدار زوج فعال رسانه ای در شهرستان گرگان رفت.

نیلوفر احمدی به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در راستای تکریم و توجه به فعالان در حوزه ی فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی که از اولویت های این دستگاه اجرایی قرار دارد؛ محمد رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیات همراه به دیدار زوج رسانه ای «عبدالله فرخی» صاحب امتیاز و مدیرمسئول «هفته نامه نسیم خزر» و سردبیر «هفته نامه التیام» و «عالیه ایزد»  سردبیر «هفته نامه نسیم خزر» رفت.

رعیت در این دیدار ضمن آرزوی بهبودی برای «عالیه ایزد»  سردبیر «هفته نامه نسیم خزر»، گفت: باید در کنار یکدیگر و با بهره مندی درست و سازنده از فضای رسانه ای و مجازی؛ مقوله ی فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم و سواد رسانه ای را در سطوح مختلف جامعه ارتقاء ببخشیم.

وی افزود: برای سال 1401 در حوزه ی رسانه افق هایی را پیش بینی و هدف گذاری کرده ایم و امیدوارم با نگاه تشکلی و بر مدار قانون در کنار هم آینده ای خوب و روشن را رقم بزنیم.

یادآوری می شود، در پایان دیدار به رسم تکریم و ادب، هدیه ای فرهنگی تقدیم این زوج رسانه ای شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + یک =

کلید مقابل را فعال کنید