کد خبر:4003
پ

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با شهردار آق قلا

محمد رعیت» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیات همراه با حضور در ساختمان شهرداری آق قلا در صبح امروز پنج شنبه 5 اسفند ماه با شهردار این شهر دیدار و گفت و گو کرد. زندی به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، محمد رعیت در این دیدار، نقش مدیریت […]

محمد رعیت» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیات همراه با حضور در ساختمان شهرداری آق قلا در صبح امروز پنج شنبه 5 اسفند ماه با شهردار این شهر دیدار و گفت و گو کرد.

زندی به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، محمد رعیت در این دیدار، نقش مدیریت شهری در توسعه فرهنگی و افزایش نشاط اجتماعی را مهم برشمرد.

وی همچنین، گفت: در عرصه مدیریت فرهنگی، توجه به فرهنگ بومی باید در اولویت باشد؛ به ویژه برای نسل جوان فعالیت های فرهنگی باید با استفاده از الگوهای بومی و محلی مدنظر گرفته شود.

در ادامه «ارازمحمد پقه» شهردار آق قلا نیز ضمن قدردانی از حسن توجه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، آمادگی کامل خود را برای همکاری در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی هنری را اعلام کرد.

وی همچنین افزود: مجموعه مدیریت شهری در آق قلا آماده است تا از ظرفیت هنرمندان در زیباسازی شهری و اقدامات فرهنگی هنری استفاده کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

کلید مقابل را فعال کنید