کد خبر:8020
پ

دو شاخص ازدواج و طلاق در چهار شهر آق قلا، بندر ترکمن، کلاله و بندر ترکمن در شرایط مطلوبی قرار ندارد.

معاون دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان اظهارکرد: از طریق تعامل با سازمان نظام روانشناسی کشور، فرآیند تاسیس مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده تسهیل شده است و برای دریافت مجوز این مراکز، دیگر نیاز به اخذ پروانه سازمان نظام روانشناسی نیست. اکرم لطفی زاده در اختتامیه دوره ملی دانش افزایی مدیران، روانشناسان و […]

معاون دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان اظهارکرد: از طریق تعامل با سازمان نظام روانشناسی کشور، فرآیند تاسیس مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده تسهیل شده است و برای دریافت مجوز این مراکز، دیگر نیاز به اخذ پروانه سازمان نظام روانشناسی نیست.

اکرم لطفی زاده در اختتامیه دوره ملی دانش افزایی مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده که به میزبانی گلستان برگزار شد، گفت: بنا بر پژوهشی که معاونت امور جوانان در استان گلستان انجام شده است دو شاخص ازدواج و طلاق در چهار شهر آق قلا، بندر ترکمن، کلاله و بندر ترکمن در شرایط مطلوبی قرار ندارد.

وی با توجه به این شرایط، اظهارکرد:باید روانشناسان، مشاوران و جامعه شناسان برای شناسایی آسیب های موجود باتوجه به شرایط در این مناطق دغدغه بیشتری داشته باشند و برای ایجاد شرایط مطلوب روی آسیب ها و مسائل بومی موجود متمرکز شوند.

لطفی زاده افزود: با توجه به ضرورتی که احساس می شود، باید تعداد مراکز مشاوره در استان گلستان افزایش و توسعه پیدا کند که خوشبختانه این موضوع جزو سیاست های معاونت امور جوانان استان دردستورکارقرار دارد.

وی همچنین گفت: از طریق تعامل با سازمان نظام روانشناسی کشور، فرآیند تاسیس مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده و دریافت مجوز از وزارت ورزش و جوانان تسهیل شده است و برای دریافت مجوز این مراکز، دیگر نیاز به اخذ پروانه سازمان نظام روانشناسی نیست و افرادی که از شاخص های لازم برخوردار باشند می توانند برای دریافت مجوز اقدام کنند.

لطفی زاده یادآور شد: وزارت ورزش و جوانان از ایده ها و طرح های روانشناسان در حوزه ازدواج و خانواده در برنامه ریزی ها و سیاست گذاری های خود نیز بهره گیری خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − چهار =

کلید مقابل را فعال کنید