کد خبر:5166
پ

دولت برای ساخت مسکن تسهیلات کم بهره به روستاییان می‌دهد

سنگدوینی درباره جابه‌جایی روستای ابراهیم‌آباد گفت: حاکمیت تصمیم گرفته برای این جابه‌جابی تمام همت خود را به‌کار گرفته تا زمین مورد نیاز را در اختیار روستاییان قرار داده و وام روستایی نیز برای ساخت مسکن در اختیار آنان قرار گیرد. «رمضانعلی سنگدوینی» امروز در جلسه کاروان خدمت که در روستای ابراهیم‌آباد گرگان برگزار شد، به […]

سنگدوینی درباره جابه‌جایی روستای ابراهیم‌آباد گفت: حاکمیت تصمیم گرفته برای این جابه‌جابی تمام همت خود را به‌کار گرفته تا زمین مورد نیاز را در اختیار روستاییان قرار داده و وام روستایی نیز برای ساخت مسکن در اختیار آنان قرار گیرد.

«رمضانعلی سنگدوینی» امروز در جلسه کاروان خدمت که در روستای ابراهیم‌آباد گرگان برگزار شد، به اهمیت بحث جابه‌جایی ساکنان روستای ابراهیم‌آباد تاکید کرد.

دبیر مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ابراهیم‌آباد تنها روستایی در استان است که تاکنون اقدامی برای گازرسانی ان انجام نشده و علت اصلی هم قرارگرفتن آن در حریم تاسیسات برق، گاز و راه آهن است.

وی افزود: جابه‌جایی به مکان جدید به نفع همه به ویژه اهالی روستا و فرزندان آنان است چرا که تا هر زمانی که در محل کنونی سکونت داشته باشند امکان خدمات‌دهی به آنان وجود نخواهد داشت. 

دبیر مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حاکمیت تصمیم گرفته برای این جابه‌جابی تمام همت خود را به‌کار گرفته تا زمین مورد نیاز را در اختیار روستاییان قرار داده و وام روستایی نیز برای ساخت مسکن در اختیار آنان قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 2 =

کلید مقابل را فعال کنید