کد خبر:4107
پ

دلال‌ها بار‌های میوه و صیفی جات را دپو کرده‌اند

کسب و کار نیوز گزارش های میدانی نشان می دهد قیمت میوه در میادین میوه و تره بار نیز نوسان دارد. در حالی به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم که خرید میوه افزایش خواهد یافت و نیاز بازار باید تامین شود. به گفته رئیس اتحادیه بار فروشان متاسفانه این واقعیتی است که دولت مردان […]

کسب و کار نیوز گزارش های میدانی نشان می دهد قیمت میوه در میادین میوه و تره بار نیز نوسان دارد. در حالی به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم که خرید میوه افزایش خواهد یافت و نیاز بازار باید تامین شود. به گفته رئیس اتحادیه بار فروشان متاسفانه این واقعیتی است که دولت مردان باید به آن توجه کنند که چرا میوه از سبد خانوار‌ها حذف شده است.

▪️این در حالی است که مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران می گوید: سیب و پرتقال شب عید در میادین با زیر قیمت ۱۳ هزار تومان در اختیار خانواده‌ها قرار خواهد گرفت. به هر ترتیب ماجرای اختلاف قیمت میوه در سطح این شهر کام مردم را تلخ کرده و مسئولان باید در این خصوص چاره‌اندیشی کنند.

✅رئیس اتحادیه میوه و سبزی:

🔹در روزهای پایانی سال تقاضا برای خردی میوه افزایش پیدا می کند. برنامه مدونی برای تامین میوه شب عید تدارک دیده شده و امید است بازار میوه در هفته ها و روزهای پایانی سال با مشکل خاصی روبرو نشود.

🔹امسال مشکلاتی در بازار میوه ایجاد شد که عوامل مختلفی در آن نقش داشتند. خشکسالی و کمبود آب، برف و باران و… موجب شد بازار میوه نابسامانی هایی را تجربه کند.

🔹برنامه ریزی و مدیریت باید در بازار میوه وجود داشته باشد. در غیر این صورت نتایج منفی عدم برنامه ریزی و مدیریت تولید و توزیع محصولات کشاورزی سوء استفاده برخی از دلالان را موجب می شود. در این شرایط دلالان اقدام به احتکار محصولات و آشفتگی بازار می‌کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 12 =

کلید مقابل را فعال کنید