کد خبر:6488
پ

دستگیری ۲ سارق با ۹ فقره سرقت در مینودشت

زندی از تحرک نو به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی اکبر بای” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی درخواست‌های مکرر شهروندان در خصوص برخورد قاطع با موتورسیکلت سواران متخلف، فروشندگان مواد مخدر و سارقان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. […]

زندی از تحرک نو به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی اکبر بای” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی درخواست‌های مکرر شهروندان در خصوص برخورد قاطع با موتورسیکلت سواران متخلف، فروشندگان مواد مخدر و سارقان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی با شناسایی و کنترل سارقان، موفق شدند ۲ سارق حرفه ای و سابقه دار را دستگیر کنند که متهمان در تحقیقات مقدماتی به ۹ فقره انواع سرقت ها اقرار کردند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: در نتیجه اقدامات و تلاش های شبانه روزی مأموران ۵ متهم تحت تعقیب و متواری دستگیر و ۹ معتاد متجاهر و پر خطر جمع آوری شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان مینودشت خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 6 =

کلید مقابل را فعال کنید