کد خبر:6491
پ

دستگیری عاملان شرارت و چاقوکشی در گنبدکاووس

زندی ازتحرک نو به نقل از پلیس سرهنگ “محمود علی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: درپی چندین فقره چاقوکشی در سطح شهرستان وسرقت اموال شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی گنبد قرار گرفت. این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۱با […]

زندی ازتحرک نو به نقل از پلیس سرهنگ “محمود علی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: درپی چندین فقره چاقوکشی در سطح شهرستان وسرقت اموال شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی گنبد قرار گرفت.
این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۱با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی وپایش دوربین های مدار بسته موفق شدند مخفیگاه عاملان چاقوکشی را شناسایی و در یک عملیات موفقیت آمیز در اقدامی ضربتی آنان را دستگیر کنند.
سرهنگ علی فر افزود: متهمان دارای سوابق شرارت و ایجاد ناامنی برای شهروندان بوده،وهمچنین درامرسرقت کابل برق به صورت مسلحانه نیزفعالیت داشتند.
فرمانده انتظامی گنبدکاووس بااشاره به دستگیری دو نفرمتهم ،کشف یک قبضه کلت کمری،کشف ۲دستگاه موتورسیکلت سرقتی،کشف یک عددپابندالکترونیکی ، کشف ۴دستگاه گوشی لمسی سرقتی ،و تشکیل پرونده ومعرفی متهمان به مرجع قضایی خاطرنشان کرد: هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی خط قرمز پلیس بوده و با اینگونه افراد برابر قانون برخورد خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + چهارده =

کلید مقابل را فعال کنید