کد خبر:2797
پ

در مراسمی «محمد رضا برزگر» هنرمند موسیقی کتولی نشان درجه هنری اش را دریافت کرد

به گزارش تحرک نو، مراسم اهدای نشان درجه 2 هنری به «محمدرضا برزگر» پژوهشگر و نوازنده ی دوتار کتولی ، در روز دوشنبه 15 شهریور ماه به وی در دفتر فرماندار شهرستان علی اباد کتول  اهدا شد. در این مراسم عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: شهرستان علی آباد کتول دارای ظرفیت ها و استعدادهای درخشانی […]

به گزارش تحرک نو، مراسم اهدای نشان درجه 2 هنری به «محمدرضا برزگر» پژوهشگر و نوازنده ی دوتار کتولی ، در روز دوشنبه 15 شهریور ماه به وی در دفتر فرماندار شهرستان علی اباد کتول  اهدا شد.

در این مراسم عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: شهرستان علی آباد کتول دارای ظرفیت ها و استعدادهای درخشانی در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری به ویژه موسیقی است.

وی از ارسال مدارک و مستندات به منظور ثبت موسیقی کتولی به وزارت مربوطه خبر داد و افزود: به طور جد پیگیر این موضوع هستیم زیرا شهرستا علی آباد کتول ظرفیتی ریشه دار در این حوزه دارد.

سپس مجتبی جمالی فرماندار علی آباد کتول ضمن تبریک به محمد رضا برزگر و جامعه فرهنگی هنری شهرستان علی آباد کتول، گفت: خواستار ثبت موسیقی کتولی به نام علی آباد کتول هستیم و امید است با جدیت بیشتر این مهم پیگیری شود.

وی افزود: علی آباد کتول ویژگی های فرهنگی هنری ویژه ای دارد و سرشار از نیروای توانمند در این حوزه است.

همچنین در این مراسم محمدرضا برزگر کسب نشان درجه ۲هنری ازسوی شورای ارزشیابی هنری راحاصل حمایتها و زحمات پدر و خانواده  اش دانست و گفت: امید است مسئولان توجه بیشتری به هنرمندان داشته باشند.

در پایان  گواهینامه درجه 2 هنری محمد رضا برزگر که از او  کتاب هایی چون «اورشم» و «نغمه‌های کتولی» نیز با موضوع و محوریت موسیقی منطقه کتول منتشر شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + یک =

کلید مقابل را فعال کنید