کد خبر:7203
پ

در زمان بحران همدلی وهمراهی مردم و مسئولین بسیارستودنی بو

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: با برودت هوا در سطح کشور و ورود جبهه هوای سرد به استان ، شاهد همراهی خوب هم استانی های عزیز درزمینه صرفه جویی در مصرف گازبوده ایم . طالبی همچنین همکاری مسئولین و دستگاه های اجرایی در زمینه کمک به مدیریت بحران افزود: همراهی تمامی دستگاها درزمان  افت […]

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: با برودت هوا در سطح کشور و ورود جبهه هوای سرد به استان ، شاهد همراهی خوب هم استانی های عزیز درزمینه صرفه جویی در مصرف گازبوده ایم .

طالبی همچنین همکاری مسئولین و دستگاه های اجرایی در زمینه کمک به مدیریت بحران افزود: همراهی تمامی دستگاها درزمان  افت فشار بودیم که این موضوع بسیار ستودنی است.
علی طالبی اظهارکرد: دراین زمان توسط همکاران شرکت گاز  اقدامات زیادی بصورت شبانه روزی در راستای پایداری واستمرار جریان گاز  انجام شده قدردانی کرد.

وی  ضمن برگزاری هر روزه جلسه قرارگاه مدیریت بحران شرکت افزود: در ابتدای صبح ،اتخاذ تصمیمات و برنامه ریزی های مناسب و همچنین رصد لحظه به لحظه فشار گاز تمامی شهرستان های استان پس از بررسی اوضاع موجود با بهترین راه کار و همراهی وهمیاری استاندار محترم و سایرمسئولین ذیربط که نقش بسزایی درمرتفع نمودن مشکلات داشتند تصم لازم اجرایی می شد.
علی طالبی  افزود:بحران سال ۸۶ ومشکلات بوجود آمده  ، مکاتبات زیادی را جهت دو گانه سوز کردن  صنایع و وا حدهای تجاری و نانوایی و مرغداری ها و سایر بخشها انجام شد تا هرچه سریعتر واحد های مربوطه خود را مجهز به سوخت جایگزین نمایند که برخی از آنها انجام  و برخی نیز توجه به اخطار ها نکرده و تاکنون انجام نشده است ،

مدیر شرکت گاز گلستان اظهارکرد: در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و مدیریت عملیات مقابله با بحران استان استاندارمحترم  تاکید کرد تا تکلیف این واحدها هرچه سریعتر مشخص شود.
طالبی با بیان اینکه مشترکان خانگی در اولویت گازرسانی هستند گفت: در شرایط اضطرارچون خودروها سوخت جایگزین بنزین دارند جایگاه سی ان جی در اولویت قطع گازهستند و تلاش مان براین است که تا جایی که امکان دارد واحدهای تولیدی بویژه آنهایی که موجود زنده دارندشامل مرغداری ها از قطع آن جلوگیری شود .

  مدیرعامل شرکت گازگلستان درخصوص مشترکین پرمصرف دراستان  اظهارکرد: مشترکین پرمصرف شناسایی شدند و  اخطارلازم  به صورت پیامکی برای آنان ارسال گردید که در صورت رعایت نکردن ، ضمن قطع گاز جریمه خواهند شد.

طالبی همچنین درخصوص نانوایی ها بیان کرد:هیچ نانوایی دراستان تعطیل نشده و فقط برای اینکه به پایداری جریان گاز بخش خانگی کمک شود مقرر شد نانوایی هایی که مجهز به سوخت دوم بودند ازسوخت جایگزین استفاده کنند که این کار با هماهنگی دستگاه های ذیربط صورت پذیرفته وبرخی از نانوایی های دوگانه سوز فعالیت خود را با سوخت گازوئیل ادامه دادند .

وی در خاتمه افزود:خوشبختانه با تلاش شبانه روزی مجموعه کارکنان خدوم شرکت و عنایات مردم شریف و همراهی مسئولین  توانستیم  این بحران را   مدیریت کنیم  ضمن اینکه از مشترکین گرامی درخواست داریم تا همچنان این شرکت را در پایداری و استمرار جریان گاز کمک کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دوازده =

کلید مقابل را فعال کنید