کد خبر:6848
پ

در حوزه پیام رسان های داخلی باید به خودکفایی برسیم

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت:ما به استقلال و خودکفایی در حوزه ارتباطات و به ویژه پیام رسان های داخلی باید برسیم چرا که کشورهای وابسته در این زمینه شکننده هستند. به گزارش تحرک نو؛غلامرضا منتظری در آئین آغاز عملیات اجرایی نهضت جهادی توسعه فیبر نوری مخابرات ایران اظهار کرد: […]

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت:ما به استقلال و خودکفایی در حوزه ارتباطات و به ویژه پیام رسان های داخلی باید برسیم چرا که کشورهای وابسته در این زمینه شکننده هستند.


به گزارش تحرک نو؛غلامرضا منتظری در آئین آغاز عملیات اجرایی نهضت جهادی توسعه فیبر نوری مخابرات ایران اظهار کرد: باید پیام رسان های داخلی را به مرحله ای از رشد برسانیم که هر ایرانی بتواند انتخاب بهتری داشته باشد.
وی با بیان اینکه در حوزه پیام رسان ها ما برعصای ارتباطی بیگانگان تکیه کرده ایم، گفت: این نهضت زمانی جهادی است که دست اندرکاران از تمام ظرفیت استفاده کنند.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: عرصه صنعت ارتباطات نیازمند شبکه ملی اطلاعات است و امروز دولت و مجلس اسلامی و شرکت مخابرات ایران همدل و همراه شده اند تا این اولویت بر زمین مانده را احیا کنند.
منتظری با بیان اینکه عرصه صنعت ارتباطات نیازمند شبکه ملی اطلاعات است، گفت: شبکه ملی اطلاعات برای استقلال و خودکفایی در کشور لازم است.

وی ادامه داد: در زندگی بشر راه و ارتباطات نقش تعیین کننده در سلامت، آرامش، آسایش و امنیت دارد و گلستان عزم خود را برای صعود به بام پیشرفت جمع کرده است و گام های راسخ خود را بر پله تحول می گذارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

کلید مقابل را فعال کنید