کد خبر:5861
پ

درخواست مخابرات منطقه گلستان از کشاورزان در مراقبت از مسیرهای فیبر

مدیر مخابرات منطقه گلستان از کشاورزان خواست تا هنگام عملیات کاشت و برداشت مراقب مسیرهای فیبر بوده تا خسارتی به آن وارد نشود. زندی به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان در جلسه کنترل پروژه نگهداری وبهینه سازی سیار که با حضور دکتر غلامعلی شهمرادی برگزار شد بر بررسی علت قطعی فیبرها تاکید شد […]

مدیر مخابرات منطقه گلستان از کشاورزان خواست تا هنگام عملیات کاشت و برداشت مراقب مسیرهای فیبر بوده تا خسارتی به آن وارد نشود.

زندی به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان در جلسه کنترل پروژه نگهداری وبهینه سازی سیار که با حضور دکتر غلامعلی شهمرادی برگزار شد بر بررسی علت قطعی فیبرها تاکید شد و گفت : باید مشخص شود قطعی فیبر ناشی از سرقت ،خرابکاری ویا خسارت غیرعمد بوده و از کشاورزان خواست تا هنگام عملیات کاشت و برداشت مراقب مسیرهای فیبر بوده تا خسارتی به آن وارد نشود.

وی هماهنگی با شورا، دهیارو کشاورزان جهت آگاهی از مسیر فیبر در روستاها راخواستار شد و گفت اطلاع رسانی لازم در این زمینه صورت گیرد تا کمتر شاهد خسارات وارده به مسیر فیبر در سطح استان باشیم که موجب اختلال درارتباطات مخابراتی شود .
مدیر مخابرات منطقه گلستان یکی از هدفهای تشکیل جلسات کنترل پروژه را رسیدگی به جزییات مراحل اجرای عملیات توسعه دانست و شناسایی مشکلات وارائه راهکار مناسب برای بهبود روند اجرا را مهم ارزیابی کرد و آنرا از وظایف کارشناسان فنی دانست .
در این جلسه که مدیریت شبکه ، مدیریت ارتباطات سیار ، رؤسا و کارشناس مرتبط حضور داشتند پاره ای از مشکلات پاور، فیبر و مسیرانتقال و …. نیز مورد بررسی قرار گرفت .
لازم به ذکر است در این جلسه تامین دیزل سایت های ثپه معما وقودنه از اقدامات انجام شده در ماه جاری عنوان که موجب بهبود روند ارائه سرویس شده است .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + هشت =

کلید مقابل را فعال کنید