کد خبر:7184
پ

خرید حمایتی مرغ مازاد از مرغداران گلستانی

رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان از آغاز خرید مرغ مازاد بر تولید از مرغداران گلستان خبر داد. محمد برزعلی از آغاز خرید مرغ مازاد بر تولید از مرغداران گلستان خبر داد و اظهار کرد: در راستای حمایت از مرغداران و تولیدکنندگان صنعت طیور و به منظور تعادل بخشی و تنظیم بازار، خرید حمایتی مرغ مازاد […]

رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان از آغاز خرید مرغ مازاد بر تولید از مرغداران گلستان خبر داد.

محمد برزعلی از آغاز خرید مرغ مازاد بر تولید از مرغداران گلستان خبر داد و اظهار کرد: در راستای حمایت از مرغداران و تولیدکنندگان صنعت طیور و به منظور تعادل بخشی و تنظیم بازار، خرید حمایتی مرغ مازاد بر تولید مرغداران استان توسط تشکل های مرتبط با مرغداری(اداره کل پشتیبانی امور دام و اتحادیه مرغداران) انجام می‌شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان اضافه کرد: تاکنون بیش از دو هزار و ۳۲۱ تن مرغ مازاد توسط تشکل های مرتبط با مرغداران در استان گلستان خریداری و برای ذخایر استراتژیک ذخیره سازی شده است.
برزعلی گفت: این طرح برای حمایت از مرغداران در تمامی شهرستان‌های استان در حال اجراست.
وی ادامه داد: طرح خرید حمایتی مرغ مازاد در ۶ استان کشور اجرایی می‌شود که گلستان جزو این استان ها است.
رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان با اعلام اینکه سالانه ۳۰۰ هزار تن گوشت مرغ در استان تولید می شود افزود: رتبه دوم کشور افتخاری است که استان گلستان توانسته است کسب کند و امیدواریم با تلاش و همت مضاعف به کسب رتبه اول در این زمینه دست یابیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

کلید مقابل را فعال کنید