کد خبر:12540
پ

حمایت از شهرداری گرگان برای ایجاد مجتمع های فرهنگی

نشست وبیناری استاندار گلستان و مدیرانی استانی با توجه به در پیش بودن سفر هیئت دولت به استان با معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. علی محمد زنگانه استاندار گلستان در نشست وبیناری با انسیه خزعلی به بیان مطالبات و نیازهای استان در حوزه بانوان پرداخت. دکتر زنگانه همچنین نکاتی در […]

نشست وبیناری استاندار گلستان و مدیرانی استانی با توجه به در پیش بودن سفر هیئت دولت به استان با معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
علی محمد زنگانه استاندار گلستان در نشست وبیناری با انسیه خزعلی به بیان مطالبات و نیازهای استان در حوزه بانوان پرداخت.
دکتر زنگانه همچنین نکاتی در خصوص رفع مشکلات موجود در پارک اختصاصی بانوان شهر گرگان مطرح کرد.

شهردار گرگان نیز در این نشست گفت: در سفر نخست رئیس جمهور به استان گلستان، مبلغ ۳ میلیارد تومان جهت احداث سردرب ورودی و ۴ غرفه تجاری در محل پارک بانوان به شهرداری گرگان تخصیص یافت.

سید محمدرضا سیدالنگی افزود: با این وجود، شهرداری گرگان علاوه بر موارد ذکرشده در قرارداد، نسبت به رفع مشکلات روشنایی و عملیات فنس کشی و حصارکشی و ایجاد محدوده دیوار محوطه تا ورودی پارک بانوان به متراژ ۲۰۰ متر طول و ۲۴ متر ارتفاع در راستای افزایش ایمنی پارک اقدام کرده است.

وی خطاب به معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهوری بیان کرد: شهرداری گرگان این آمادگی را دارد در ۷۱ بوستان شهری در محلاتی که بیشترین جمعیت بانوان را تشکیل می دهند نسبت به احداث پارک های موضوعی ویژه مادران و دختران اقدام کنند.

سیدالنگی همچنین در خصوص تجهیز کافه اختصاصی دختران با عنوان «ایراندخت» در خیابان ایرانمهر انتظارات شهرداری گرگان را بیان کرد.

شهردار گرگان ابراز امیدواری کرد موارد مطرح شده در این نشست در قالب مصوبات سفر دوم آیت الله رئیسی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان گلستان مدنظر قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − شش =

کلید مقابل را فعال کنید