کد خبر:8535
پ

حفظ سلامت اداری در اجرای فعالیت ها از اهداف الویت دار است

مدیر مخابرات منطقه گلستان: حفظ سلامت اداری در اجرای فعالیت ها از اهداف الویت دار است مدیر مخابرات منطقه گلستان در اولین جلسه کمیته ارتقاء سلامت اداری در سال جدید ، حفظ سلامت اداری را از اهداف الویت دار دانست . به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، دکتر غلامعلی شهمرادی که در […]

مدیر مخابرات منطقه گلستان:
حفظ سلامت اداری در اجرای فعالیت ها از اهداف الویت دار است
مدیر مخابرات منطقه گلستان در اولین جلسه کمیته ارتقاء سلامت اداری در سال جدید ، حفظ سلامت اداری را از اهداف الویت دار دانست .
به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، دکتر غلامعلی شهمرادی که در اولین جلسه کمیته ارتقاء سلامت اداری در سال جدید سخن می گفت : با اشاره به اینکه رعایت قوانین در انجام تمام فعالیت ها باید سرلوحه باشد ،حفظ سلامت اداری را به عنوان هدف الویت دار مطرح و بر اجرای آن تاکید کرد.
مدیر مخابرات منطقه گلستان ، نظارت و کنترل دقیق بر فرآیند های اجرای کار را از تک تک مدیران و روسا خواستار شد و افزود : باید روزنه های احتمالی بروز تخلف شناسایی و در جهت حذف آن برنامه ریزی و اقدام صورت گیرد .
وی خرید ملزومات و تجهیزات بر اساس نیاز و ضرورت ، نظارت بر عملکرد پیمانکاران و بررسی سوابق عملکردی آنها ، برگزاری جلسات مستمر کمیته و رسیدگی به گزارشات رسیده و در نهایت اصلاح فرآیند ها در جهت بهبودبخشیدن به فعالیت ها و جلوگیری از فساد احتمالی را از موارد مورد توجه دانست و شناسایی شیوه های نظارتی کنونی و تعریف روش نظارتی جدید را در دستور کار قرار داد .
دکتر غلامعلی شهمرادی تاکید کرد به هیچ عنوان با متخلفین مدارا صورت نگرفته و بر اساس قوانین با آنها برخورد خواهد شد .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

کلید مقابل را فعال کنید