کد خبر:3184
پ

حجم گاز دریافتی استان در ۶ ماهه افزون بریک میلیارد و 616 میلیون متر مكعب

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با بیان خبرفوق از دریافت نزدیک به یک میلیارد 616 میلیون و 800 هزار مترمكعب گازدر سال 1400 در گلستان در طول مدت 6 ماهه ابتدای سال خبرداد. علی طالبی افزود:این میزان مربوط به بخشهای مختلف گازرسانی اعم ازبخش خانگی،تجاری، صنعتی،نیروگاه ،کارخانه سیمان و جایگاههای CNG می باشد كه از […]

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با بیان خبرفوق از دریافت نزدیک به یک میلیارد 616 میلیون و 800 هزار مترمكعب گازدر سال 1400 در گلستان در طول مدت 6 ماهه ابتدای سال خبرداد.

علی طالبی افزود:این میزان مربوط به بخشهای مختلف گازرسانی اعم ازبخش خانگی،تجاری، صنعتی،نیروگاه ،کارخانه سیمان و جایگاههای CNG می باشد كه از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه دریافت و به مصرف رسیده است.

وی ادامه داد:از این میزان مصرف حدود 909 میلیون مترمکعب که 56 درصد را شامل می شود مربوط به نیروگاهها،حدود 50 میلیون مترمکعب مربوط به کارخانه سیمان ، 121 میلیون متر مکعب برای جایگاههای CNG و 536 میلون متر مکعب نیزاختصاص به بخشهای خانگی و تجاری دارد.

وی تصریح كرد:درهمین راستا درمدت زمان مشابه سال گذشته حجم گازدریافتی استان در بخشهای مختلف مصرف،نزدیک به یک میلیارد و 438 میلیون متر مکعب بوده است .

این مقام مسئول با بیان اینکه اولویت مصرف گاز بویژه در ایام سرد سال بخش خانگی می باشد ابرازداشت:برابربخشنامه دولت و همچنین اطلاع رسانی های انجام شده،کلیه واحدهای صنعتی،تجاری و اداری استان باید مجهز به سوخت دوم باشند تادر صورت لزوم از سوخت جایگزین استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

کلید مقابل را فعال کنید