کد خبر:5627
پ

جلسه هم اندیشی ویژه برگزاری روز خبرنگار در استان گلستان برگزار شد

بر طبق یکی از مصوبات بیست و چهارمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان گلستان مبنی بر تشکیل کارگروهی ویژه برگزاری روز خبرنگار، جلسه هم اندیشی در عصرروزچهارشنبه 12 مرداد ماه تشکیل شد. زندی به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در ابتدای این جلسه که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد […]

بر طبق یکی از مصوبات بیست و چهارمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان گلستان مبنی بر تشکیل کارگروهی ویژه برگزاری روز خبرنگار، جلسه هم اندیشی در عصرروزچهارشنبه 12 مرداد ماه تشکیل شد.

زندی به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در ابتدای این جلسه که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده خانه مطبوعات گلستان، نماینده هیات رئیسه روابط عمومی های استان و مسئول بسیج رسانه و جمعی از اعضا و مدعوین برگزار شد؛ مصوبات و پیشنهاد های مطرح شده در بیست و چهارمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان گلستان حول موضوع روزخبرنگار به سمع و نظر حاضران رسید.

سپس حاضران درباره محور قرار گرفتن خبرنگاران و مسائل مرتبط با آن ها، محل برگزاری و میزان و نحوه اهدای هدایا، سین پیشنهادی برنامه و تبیین شاخص هایی برای تجلیل ها مواردی را مطرح کرده و به تبادل نظر پرداختند.

همچنین حاضران با توجه به احتمال حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم، درباره برخی از مسائل صنفی جامعه بزرگ رسانه، اطلاع رسانی و فضا سازی رسانه ای، توجه به خبرنگاران در حوزه های تخصصی مسائلی را عنوان نمودند.

در بخشی از این جلسه محمد رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نیز ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم، گفت: رویکرد ما سپردن برنامه به خود جامعه رسانه بوده  و امید است در تجلیل ها جوانان، فعالان در حوزه های تخصصی و کلیه افراد شاخصی که قلمی تاثیرگذار برای نظام و مردم و جامعه زده اند مورد توجه قرار بگیرند.

یادآوری می شود، بر طبق آخرین مصوبات؛ برپایی روز خبرنگار به صورت متمرکز در روز 20 مرداد ماه به میزبانی شهرستان گنبدکاووس پیش بینی شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − یک =

کلید مقابل را فعال کنید