کد خبر:14981
پ
شهمرادی،مدیرعامل مخابرات منطقه گلستان؛

جذب یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار حوزه مخابرات در دولت سیزدهم

مدیر عامل مخابرات منطقه استان گلستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا امروز مجموع اعتبارات جذب شده در حوزه مخابرات استان یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است.   به گزارش تحرک نو، غلامعلی شهمرادی بمناسبت روز جهانی مخابرات و ارتباطات اظهار کرد: نزدیک به ۹۲ پروژه مخابراتی با اعتبار ۱۸۴ میلیارد تومان بصورت […]

مدیر عامل مخابرات منطقه استان گلستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا امروز مجموع اعتبارات جذب شده در حوزه مخابرات استان یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است.

 

به گزارش تحرک نو، غلامعلی شهمرادی بمناسبت روز جهانی مخابرات و ارتباطات اظهار کرد: نزدیک به ۹۲ پروژه مخابراتی با اعتبار ۱۸۴ میلیارد تومان بصورت متمرکز به مناسبت روز جهانی مخابرات و ارتباطات در گلستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیر عامل مخابرات منطقه گلستان افزود: همه ساله ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی مخابرات و ارتباطات نامگذاری شده است که به همین مناسبت امسال با شعار مخابرات و نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار پروژه های مخابراتی افتتاح و به بهره برداری میرسد.

وی تصریح کرد: این پروژه ها شامل شبکه فیبرنوری در نقاط شهری و روستایی، افزایش سیستمهای انتقال، افزایش پهنای باند اینترنت و غیره است که اکثرا بر توسعه اینترنت پر سرعت در روستاها تمرکز دارد و پروژه های دیگری هم وجود دارند که در ارتقا کیفیت و سرعت اینترنت قابل بهره برداری هستند.

شهمرادی با توجه به نیازهای زیرساختی استان گلستان گفت: در زمینه ارتباطات، زیرساختهای خوبی در استان تامین شد که نمونه بارز آن، برگزاری انتخابات بصورت الکترونیک بود بطوری که گلستان در این زمینه جزو استانهای پیشگام محسوب شد.

وی اضافه کرد: یکی از رویکردهای مخابرات توسعه فیبر نوری با زیر ساخت ایمن، پایدار و با کیفیت است بطوری که در سال گذشته حدود سه هزار و ۲۰۰ کیلومتر فیبر نوری در نقاط مختلف شهری و روستایی اجرا و نزدیک به ۵۰۰ روستا از این نعمت بهره مند شدند.

مدیر عامل مخابرات منطقه گلستان تصریح کرد: در دولت سیزدهم توسعه ارتباطات در استان شتاب گرفت و یک هزار و ۲۵۰ پروژه مخابراتی با اعتباری افزون بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

شهمرادی گفت: مخابرات در شهر های استان خدمات ارتباطی خوبی انجام داده و در تلاش است که این اقدامات را در روستاهای مختلف استان هم اجرایی کنند تا مردم در زمینه ارتباطات دیگر مشکلی نداشته باشند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 2 =

کلید مقابل را فعال کنید