کد خبر:13991
پ
تاج در گرگان؛

فوتبال ساحلی کم خرج اما پرسود است

رئیس فدراسیون فوتبال کشور با بیان اینکه فوتبال ساحلی کم خرج اما پرسود است، گفت: کشور ما در فوتبال ساحلی جزو پنج کشور اول دنیا است. مهدی تاج در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار فارس افزود: بزرگترین مشکل فوتبال استان گلستان در جذب سرمایه گذار ، اسپانسر ، نداشتن نقدینگی و کمبود منابع مالی است. وی […]

رئیس فدراسیون فوتبال کشور با بیان اینکه فوتبال ساحلی کم خرج اما پرسود است، گفت: کشور ما در فوتبال ساحلی جزو پنج کشور اول دنیا است.

مهدی تاج در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار فارس افزود: بزرگترین مشکل فوتبال استان گلستان در جذب سرمایه گذار ، اسپانسر ، نداشتن نقدینگی و کمبود منابع مالی است.

وی اذعان کرد: در گلستان به اندازه کافی بازیکن وجود دارد و سه بازیکن تیم ملی در لیگ برتر و سه لژیونر(سردار آزمون، احمد نوراللهی و وفا هخامنش) نشان از وجود استعدادهای زیاد در این استان است.

وی به حضور ۲۰ بازیکن استان در لیگ برتر اشاره کرد و افزود: با توجه به‌ انتخاب مجدد رئیس فوتبال استان عملکرد گذشته وی را می پذیرم و این تعداد بازیکن در استان نشان دهنده شرایط مهیا و زنده بودن فوتبال در این استان است.

وی عنوان کرد: در گلستان سه تیم در لیگ برتر،دو تیم در لیگ دسته دوم و یک لیگ در دسته سوم فعال هستند .

وی به یکی از کارهای قابل تحسین‌مدیریت ورزش استان اشاره کرد و تصریح کرد: واگذاری زمین های فوتبال در تمامی شهرستانها از کارهای خوب مدیر کل ورزش و جوانان استان است که امیدواریم زمین‌ها ی فوتبال در تمامی شهرهای کشور به هیات های فوتبال واگذار شوند وانتظار است که سایر استان‌ها نیز از گلستان الگو بگیرند.

وی با بیان اینکه تیم داشتن و تیمداری، عاریتی و قرض دادنی نیست، عنوان کرد:فوتبال را باید ایجاد کرد نباید تیم ها را به جایی داد و استان گلستان با توجه به داشتن ساحل و مرز آبی مناسب از داشتن فوتبال ساحلی محروم است اما استانی مانند یزد که یک ساحل آبی هم ندارد اما نیمی از بازیکنان تیم ملی ساحلی از این استان هستند در صورتی که جای گلستانی‌ها خالی است که در این خصوص با توجه به داشتن پتانسیل های استان و قدرت بدنی بالای بازیکنان نیازمند کار بیشتری در زمینه فوتبال ساحلی هستیم.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال در این خصوص آمادگی خود را جهت مجوز یک تیم فوتبال در بخش آقایان و در لیگ برتر یک تیم برای بانوان در فوتبال ساحلی مجوز دهد .

خریداری شش دستگاه var توسط فدراسیون فوتبال

وی به بحث دستگاه var اشاره کرد و عنوان کرد: فدراسیون فوتبال شش دستگاه var که فیفا مبلغ آن را پرداخت کرده خریداری کرده که تاکنون دو مورد از آن به ما رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: طی سه روز اخیر سه داور فوتبال مجوز var را خواهند گرفت که این داورها در حال حاضر در کشور تاجیکستان در حال داوری هستند

وی با بیان اینکه ایجاد یک ورزشگاه خوب تخریب زندان است، اذعان داشت: ایجاد یک باشگاه خوب مساوی با تخریب یک زندان است.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مالکیت باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال معلوم شده است و در جلسه امروز با فدراسیون فوتبال شرایط مالکیتی مشخص و رفع خواهد شد.

تاج به موضوع بدهی های باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال اشاره کرد و افزود :سال گذشته مشکل بدهی ها رفع شد و امسال دوباره مشکلات جدید در خصوص بدهی های مالی برای این دوباشگاه ایجاد شده است که البته ما به دنبال حذف تیم ها نیستیم و فدراسیون به دنبال رفع موانع مالی این دو تیم است که البته موضوع بدهی مالی در همه باشگاه‌های مطرح دنیا مطرح است.

وی تصریح کرد: در پرداخت پاداش ساحلی پاداش تمامی بازیکنان ژاپن، آرژانتین و اسپانیا را پرداخت کردیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − چهارده =

کلید مقابل را فعال کنید