کد خبر:8098
پ

جبران غفلت ۱۸ ساله در حوزه ساخت و سازهای غیر مجاز در گلستان

دادستان عمومی مرکز گلستان گفت: نه تنها در برخورد، بلکه در بخش پیشگیری نیز اقدامات بسیار قابل توجهی را اجرایی کردیم، به‌طوری که استان ۱۸ سال در عرصه ساخت و سازهای غیرمجاز رها شده بود و امروز ما با جدیت با این امر مقابله خواهیم کرد. به گزارش تحرک نو؛محمود اسپانلو با اشاره به اینکه […]

دادستان عمومی مرکز گلستان گفت: نه تنها در برخورد، بلکه در بخش پیشگیری نیز اقدامات بسیار قابل توجهی را اجرایی کردیم، به‌طوری که استان ۱۸ سال در عرصه ساخت و سازهای غیرمجاز رها شده بود و امروز ما با جدیت با این امر مقابله خواهیم کرد.

به گزارش تحرک نو؛محمود اسپانلو با اشاره به اینکه از تخریب ۱۱ بنای غیرمجاز ساخته شده در منطقه تفریحی و گردشگری توسکستان گرگان خبر داد و اظهار کرد:چهار مورد از این بناها با رای قطعی دادگاه تخریب شد.

وی بیان کرد: هفت بنای دیگر هم که به صورت غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی این منطقه در حال ساخت بود که در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ تخریب شد.

وی همچنین از تخریب یک ویلای شخصی مدیر یکی از دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و افزود: این فرد به صورت غیرمجاز در یکی از روستاهای مرکز استان، اقدام به احداث این ویلا کرده بود.

دادستان عمومی گرگان تاکید کرد: ما در این موضوع بسیار جدی و مصمم هستیم و به هیچ عنوان با متخلفان مماشات نخواهیم کرد.

اسپانلو با افزودن اینکه با جدیت برخوردهای قاطعانه خواهیم داشت، تصریح کرد: فردی که ویلایش تخریب شد، تلاش گسترده‌ای کرد تا از اجرای حکم جلوگیری کند، اما نه تنها نتوانست مانع این کار شود، بلکه ویلای مورد نظر به صورت تخریب شد.

وی افزود: نه تنها در برخورد، بلکه در بخش پیشگیری نیز اقدامات بسیار قابل توجهی را اجرایی کردیم، به‌طوری که استان ۱۸ سال در عرصه ساخت و سازهای غیرمجاز رها شده بود و امروز ما با جدیت با این امر مقابله خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: دادستان‌ها می‌توانند در مواردی که به حقوق عامه مرتبط می‌شود به صورت مستقیم ورود کنند که در استان، تمامی دادستان‌های ورود خوبی در این بخش داشتند و فقط در گرگان ۵۴ تذکر حقوق عامه به مدیران و دستگاه‌ها داده شد.

اسپانلو بیان کرد: در این بخش نه تنها تذکر دادیم بلکه هر جایی نیاز بوده وارد شدیم و اگر نیاز به اقدامی از سوی مدیر بوده مدیر را مجاب به اجرا کردیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + سیزده =

کلید مقابل را فعال کنید