کد خبر:8654
پ

ثبت بیش از ۲ میلیون و ۱۸۵ هزار نفر ساعت کار بدون حادثه هم‌زمان با صدور ۱۴۲۷۲ پروانه کار فعالیت در گاز گلستان

رئیس امور HSE شرکت گاز استان گلستان بابیان خبر فوق از ثبت بیش از ۲ میلیون و ۱۸۵ هزار نفر ساعت کار بدون حادثه هم‌زمان با صدور ۱۴۲۷۲ پروانه کار فعالیت که ماحصل رعایت مقررات و دستورالعمل‌های بهداشتی، ایمنی و محیط زیستی در سطح شرکت در سال ۱۴۰۱ بوده خبر داد. به گزارش روابط عمومی […]

رئیس امور HSE شرکت گاز استان گلستان بابیان خبر فوق از ثبت بیش از ۲ میلیون و ۱۸۵ هزار نفر ساعت کار بدون حادثه هم‌زمان با صدور ۱۴۲۷۲ پروانه کار فعالیت که ماحصل رعایت مقررات و دستورالعمل‌های بهداشتی، ایمنی و محیط زیستی در سطح شرکت در سال ۱۴۰۱ بوده خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، مهدی ضمیری در این خصوص اظهار داشت: بر اساس اطلاعات اخذشده از سامانه صدور پرمیت / پروانه کار در سال ۱۴۰۱، با حمایت مجموعه مدیریت شرکت و تدابیر اندیشیده شده برای انجام ایمن فعالیت‌ها، بیش از ۲ میلیون و ۱۸۵ هزار نفر ساعت کار بدون حادثه انجام‌شده است.

وی افزود: شرکت گاز استان گلستان در راستای حفظ سلامت کارکنان شرکت و پیمانکاران به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه‌های شرکت و نیز حفظ سرمایه‌های فیزیکی، درسال ۱۴۰۱ با رعایت و اجرای الزامات HSE، برگزاری مستمر دوره‌های آموزشی، اجرای بازرسی‌ها، مانورها و … توانسته بر اساس اطلاعات اخذشده از سامانه مذکور تعداد ۱۴ هزار و ۲۷۲ پروانه کار شامل ۶ هزار و ۲۸۲ پرمیت گرم و ۷ هزار و ۹۹۰ پرمیت سرد مختلف با ۹۷۵۵۷ ساعت کار و ۳۹۰۲۲۸ نفر ساعت در بخش پیمانکاران اجرایی، یک‌میلیون ۷۹۵ هزار و ۲۰۰ نفر ساعت کار بدون حادثه در بخش کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری را در شرکت به ثبت برساند.

 ضمیری ابراز داشت: این شرکت همواره تلاش کرده تا با افزایش سطح دانش و آگاهی کارکنان با انجام دوره‌های آموزشی مختلف جهت ارتقای سطح دانش کارکنان در خصوص موضوعات HSE، فعالیت‌های شرکت به‌صورت کاملاً ایمن انجام و از وقوع حوادث حین کار جلوگیری به عمل آید.

رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط‌زیست و پدافند و مدیریت بحران شرکت گاز استان گلستان در ادامه افزود: با همکاری مجددانه منابع انسانی و آموزش در این خصوص از ابتدای سال جاری ۶۵۲۴ نفر ساعت برای پرسنل شرکت دوره‌های آموزشی مختلف نظیر ایمنی و آتش‌نشانی و سمینارهای عبرت‌آموزی از حوادث و بازآموزی پروانه‌های انجام کار و … به‌صورت مستمر برگزارشده است

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

کلید مقابل را فعال کنید