کد خبر:6026
پ

تیم والیبال پاس گرگان در تهیه‌ آب معدنیو مشکل دارد

مسابقات والیبال چهارجانبه گرگان به میزبانی باشگاه پاس در سالن امام خمینی گرگان برگزار شد که تیم پاس مقتدرانه قهرمان شد. نکته ی قابل توجه گفته های یکی از اطرافیان باشگاه پاس بود که عنوان کرد باشگاه پاس بودجه ای ندارد و در تهیه‌ی لباس و حتی آب معدنی مشکل دارد واقعا جای تعجب دارد […]

مسابقات والیبال چهارجانبه گرگان به میزبانی باشگاه پاس در سالن امام خمینی گرگان برگزار شد که تیم پاس مقتدرانه قهرمان شد.

نکته ی قابل توجه گفته های یکی از اطرافیان باشگاه پاس بود که عنوان کرد باشگاه پاس بودجه ای ندارد و در تهیه‌ی لباس و حتی آب معدنی مشکل دارد

واقعا جای تعجب دارد تیم قدرتمند والیبال پاس گرگان که در لیگ دو قهرمان شد و بعد در لیگ دسته یک با ۲۱ بازی ۲۱ برد در ورزش ایران تاریخ سازی کرده و به لیگ برتر صعود کرد و در سال گذشته عنوان پنجمی لیگ برتر و شگفتی ساز لیگ برتر لقب گرفت.
تیم پاس امسال حتی قدرتمند تر از قبل در مسابقات شرکت می‌کنند ولی این چنین ناتوان در بحث مالی می‌باشد و هیچ اسپانسری ندارد.آن هم در شرایطی که کمتر از ۲۰ روز دیگر والیبال شروع خواهد شد.

فرماندهی انتظامی گلستان با آوردن بازیکنان باکیفیت ملی پوش مانند امین اسماعیل نژاد،آرمان صالحی،قاسم کارخانه، اسماعیل مسافر به عنوان سرباز و بدون قرارداد که در شرایط عادی حدود ۲۵ میلیارد باید هزینه میشد،دین خود را به استان ادا کرده و امید است با کمک مسئولین با جذب یک اسپانسر حداقل نیازهای اولیه تیم هم برطرف شود و اگر این مهم صورت نگیرد تیم به یک استان دیگر منتقل و یا منحل خواهد شد و چگونه می توان این آسیب ورزشی و اجتماعی را جبران کرد؟

تیمی با این ظرفیت بزرگ و کادرفنی و بازیکنان توانمند که هر استانی آرزوی آن را دارد آیا نباید مورد حمایت قرارگیرد؟آیا نمی توان یک دهم!فقط یک دهم بودجه شهرداری برای بسکتبال،به والیبال با این همه ظرفیت تعلق گیرد؟یعنی فقط دغدغه بسکتبال باید داشته باشند؟
این همه بازیکن بومی و این تعداد بالای ملی پوش در تیمهای ملی مختلف و هیات والیبال که چندین سال مقتدرانه بهترین هیات کشور میشود،آیا لایق حمایت نیستند؟

امید است مسئولین استان گلستان اعم از استاندار انقلابی و مردمی زنگانه،سنگدوینی و منتظری نمایندگان شهر در مجلس شورای اسلامی،برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان،مسئولین شهر گرگان هرچه زودتر به این مسئله دخالت کرده و مسئله مهم که در ورزش و جامعه بسیار تاثر گذار است را حل کرده و شاهد حضور پرقدرت تیم پاس به عنوان نماینده گرگان و استان گلستان در لیگ برتر والیبال باشیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + ده =

کلید مقابل را فعال کنید