کد خبر:12446
پ
رئیس مدیریت و برنامه ریزی گلستان

توزیع بودجه ، عدالت محور و متوازن است

رئیس مدیریت و برنامه ریزی گلستان گفت : تعامل بین مدیران اجرایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در فضای برادرانه و همدلانه حاکم بر شهرستان سبب تسریع روند خدمت رسانی به شهروندان و حل مشکلات استان گلستان خواهد شد. نورانی ، رئیس مدیریت و برنامه ریزی گلستان در نشست با کوهساری نماینده مردم رامیان و […]

رئیس مدیریت و برنامه ریزی گلستان گفت : تعامل بین مدیران اجرایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در فضای برادرانه و همدلانه حاکم بر شهرستان سبب تسریع روند خدمت رسانی به شهروندان و حل مشکلات استان گلستان خواهد شد.


نورانی ، رئیس مدیریت و برنامه ریزی گلستان در نشست با کوهساری نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی که با هدف بررسی و پیگیری پروژه های نیمه تمام شهرستان های رامیان و آزادشهر برگزار شد ، افزود: از طریق نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید زمینه همکاری های مشترک در جهت حل مشکلات اساسی استان برای دستیابی به توسعه پایدار را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی موارد اولویت دار شهرستان حوزه انتخابیه خود را جمع بندی و مشخص کنند، تا در جلسات برنامه ریزی مورد بحث قرار گیرد.

رئیس مدیریت و برنامه ریزی گلستان از ظرفیت های بالقوه شهرستان گرگان و آق قلا یاد کرد و گفت: گرگان به عنوان مرکز استان و نیز شهرستان آق قلا با تمام ظرفیت هایی که دارد می تواند محور اصلی و موتور حرکتی برای سایر شهرستانهای استان باشد چراکه حل و فصل مسائل اصلی و اساسی گرگان و آق قلا و تامین خواستهای این شهرستان باعث حرکت سایر شهرستانهای حوزه های انتخابیه خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: نگاه ما در توزیع بودجه عدالت محور و برقراری توازن طبق پیش بینی قانون به لحاظ وسعت، جمعیت و محرومیت است و تلاش داریم به همه مناطق از زوایای مختلف و منصفانه توجه داشته باشیم.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 15 =

کلید مقابل را فعال کنید