کد خبر:5938
پ

توجه به پروژه های عمرانی فرهنگی هنری استان گلستان در دستور کار قرار گرفته است

محمدرضا برکت مدیرکل دفتر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در استان گلستان، از پروژه های عمرانی فرهنگی و هنری نیمه تمام استان بازدید کرد و گفت: در راستای توجه به زیرساخت ها از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مساعدت های لازم انجام خواهد شد. زندی به گزارش روابط عمومی […]

محمدرضا برکت مدیرکل دفتر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در استان گلستان، از پروژه های عمرانی فرهنگی و هنری نیمه تمام استان بازدید کرد و گفت: در راستای توجه به زیرساخت ها از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مساعدت های لازم انجام خواهد شد.

زندی به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، مدیرکل دفتر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در  حاشیه بازدید 2 روزه و فشرده اش از پروژه های نیمه تمام فرهنگی و هنری در سطح استان گلستان، گفت: سفر های رئیس جمهور دولت مردمی سیزدهم به استان ها و مصوبات آن  اقدام بسیار خوبی است و لازمه آن این است که  مصوبات پیگیری و اعتبارات در نظر گرفته شده محقق شود.

وی افزود: اعتبارات عمرانی سفر در استان ها مبلغ قابل توجهی است و استان های دغدغه مند،پیگیرتر و هماهنگ تر می توانند بهره بیشتری ببرند.

مدیرکل دفتر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  در خصوص حضور  در استان گلستان، گفت: در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اولویت بندی های لازم بر اساس رویکرد های دولت صورت گرفته و استان گلستان نیز  در اولویت ها قرار گرفته و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در سفری که به این استان داشتند بر توجه ویژه به زیرساخت های این استان تاکید داشتند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 6 =

کلید مقابل را فعال کنید