کد خبر:6134
پ

تمرکز در پدافند غیرعامل ، کاهش هزینه‌ها در ابعاد مختلف را در پی خواهد داشت

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان :🔸در فضای پدافند غیرعامل هرچه تمرکز شود هزینه‌ها در ابعاد مختلف کم خواهد شد ، از این رو کارگروه های متعددی تشکیل شده است.🔸کارگروه هایی که توانسته اند مفهوم کارگروه را با وظایف سازمانی خود اجین کنند موفق بوده اند ، کارگروه هایی […]

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان :
🔸در فضای پدافند غیرعامل هرچه تمرکز شود هزینه‌ها در ابعاد مختلف کم خواهد شد ، از این رو کارگروه های متعددی تشکیل شده است.
🔸کارگروه هایی که توانسته اند مفهوم کارگروه را با وظایف سازمانی خود اجین کنند موفق بوده اند ، کارگروه هایی که به نتیجه نرسیده اند ناشی از خلأی است که بین کارگروه و دبیرخانه وجود دارد ، برای جبران این خلأ لازم است از هر دستگاه عضو کارگروه ، یک نماینده تام‌الاختیار موضوعات را پیگیری نماید.
🔸یکی از هیئت های اندیشه ورز موثر در حوزه معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ، اندیشه ورز پدافند غیرعامل بوده است که ماحصل آن حل مشکل آفت جنگل ها است که با تبیین درست مسئله اتفاق افتاده است و این نشان دهنده‌ی کارایی و پویایی این هیئت ها است.
🔸 فضای پدافند غیرعامل در حوزه ی پیشگیری است ، اگر پیشگیری صورت نگیرد به بحران خواهد رسید ، مطمئنا اگر تمرکز ما به نظام مسائل استان باشد اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

کلید مقابل را فعال کنید