کد خبر:4950
پ

تمدید مهلت ثبت نام طرح آموزش رایگان هنر در گلستان

گرگان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت نام طرح آموزش هنر در مناطق کمتر توسعه یافته مرزی استان گلستان خبر داد. زندی به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، محمد رعیت اظهار کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته ثبت نام در سامانه آموزش رایگان هنر به […]

گرگان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت نام طرح آموزش هنر در مناطق کمتر توسعه یافته مرزی استان گلستان خبر داد.

زندی به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، محمد رعیت اظهار کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته ثبت نام در سامانه آموزش رایگان هنر به صورت ویژه و فقط برای استان گلستان تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد.

وی افزود: باتوجه به پتانسیل و ظرفیت موجود در مناطق اجرای طرح (مراوه تپه، گالیکش، گمیشان، آزادشهر، آق قلا و بندرگز) و تعدد رشته‌های ثبت نامی طرح (۳۰ رشته هنری) و برخورداری حداکثری استان از این طرح ویژه، شایسته است نسبت به اطلاع رسانی به نحو شایسته و گستره در فرصت باقیمانده اقدام شود.

رعیت با اشاره به اینکه رؤسای نزدیک به شهرستان‌های اجرای طرح نیز می‌توانند در بخش‌های روستایی شهرستان خود اطلاع رسانی و ثبت نام داشته باشند، ادامه داد: بهره مندی از ظرفیت دهیاری‌ها، بخشداری‌ها، کمیته امداد، بهزیستی، کانون مساجد، آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری و دیگر موارد برای بهره مندی قشر بیشتری از علاقمندان به این آموزش‌ها، پیشنهاد می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − چهارده =

کلید مقابل را فعال کنید