کد خبر:3353
پ

تله کابین ۱۴ مجوز دارد

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت:از سال ۱۳۸۰ در شورای شهر پیگیر احداث تله کابین بوده و ۱۴ مجوز لازم از منابع طبیعی،محیط زیست،در شورای عالی شهرسازی و معماری،شورای جنگل‌ها،معاونت عمرانی وزارت کشور و غیره اخذ شده است. صفرعلی پایین محلی افزود:تله کابین گرگان دو بار در شورای عالی شهرسازی و معماری تصویب اما ابلاغ […]

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت:از سال ۱۳۸۰ در شورای شهر پیگیر احداث تله کابین بوده و ۱۴ مجوز لازم از منابع طبیعی،محیط زیست،در شورای عالی شهرسازی و معماری،شورای جنگل‌ها،معاونت عمرانی وزارت کشور و غیره اخذ شده است.

صفرعلی پایین محلی افزود:تله کابین گرگان دو بار در شورای عالی شهرسازی و معماری تصویب اما ابلاغ نشد.

وی با اشاره به رد تله کابین در شورای عالی شهرسازی و معماری در ماه اخیر، گفت:۲۰ روز پیش به وزارت راه و شهرسازی مراجعه کرده و در آنجا بیان شد که تله‌کابین گرگان مجوزات زیست محیطی و منابع طبیعی را دارد.

پایین محلی تأکید کرد:تله کابین گرگان کم آسیب ترین تله کابین به منابع طبیعی و محیط زیست است و قول می‌دهیم اگر درختی قطع شود چند برابر آن درخت بکاریم.

به گفته وی اگر تله کابین به جای دیگری منتقل شود چند سال عقب خواهیم افتاد.

پایین محلی افزود:برای ترافیک هم باید راه جایگزین ایجاد کنیم و نباید به خاطر ترافیک تله‌کابین را اجرا نکنیم.

یقیناً دوستداران طبیعت و محیط زیست مخالف ایجاد تله کابین در گرگان نیستند بلکه آنها می‌خواهند مدیران شهری در فضای منطقی خسارت‌های احتمالی طرح را بررسی کرده و مکان دیگری را در نظر بگیرند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − یک =

کلید مقابل را فعال کنید