کد خبر:2356
پ

تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اهدای لوح تقدیر از خدمات و تلاش های عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ نماز، تقدیر و تشکر کرد. در جریان برگزاری نشست سراسری مدیران ستادی و استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، لوح تقدیر سید عباس صالحی […]

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اهدای لوح تقدیر از خدمات و تلاش های عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ نماز، تقدیر و تشکر کرد.

در جریان برگزاری نشست سراسری مدیران ستادی و استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، لوح تقدیر سید عباس صالحی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تقدیم شد.

در بخشی از این لوح تقدیر آمده است:
نماز، اظهار بندگی و سرود رهائی انسان است. بی تردید گسترش فرهنگی قدسی نماز و نیایش در جهان پرآشوب امروز، نغمه رستگاری و زمزمه زیبای صلح و صفای معنوی را به ارمغان آورده و راه رسیدن به قله منیع فلاح و صلاح را هموار می نماید.

توفیق خدمتگزاری در این مسیر، از الطاف خفیه الهی است که خدای سبحان به بندگان شایسته خود عنایت می فرماید.

از خدمات خالصانه و مجدانه شما در ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز، تقدیر و تشکر می نمایم و امیدوارم تلاش شما و همه دست اندرکاران امر نماز مقبول درگاه الهی باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + شش =

کلید مقابل را فعال کنید