کد خبر:8543
پ

تقدیر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از کارشناسان حوزه های GIS و IT گاز گلستان

مهدی سعادت فر معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان با ارسال تقدیرنامه هایی جداگانه از همکاری و مساعدت ۴ نفر از کارشناسان شرکت گاز به نحو شایسته ای تجلیل به عمل آورد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، این لوح در راستای همکاری در ایجاد و اتصال ژئوپرتال […]

مهدی سعادت فر معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان با ارسال تقدیرنامه هایی جداگانه از همکاری و مساعدت ۴ نفر از کارشناسان شرکت گاز به نحو شایسته ای تجلیل به عمل آورد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، این لوح در راستای همکاری در ایجاد و اتصال ژئوپرتال زیر ساخت داده های مکانی (SDI) استانی به کارشناسان حوزه های GIS و IT آقایان علیرضا نصیری ، میلاد پیری، محمداحسان ارشاد و سعید سوخته سرایی اهداء شد.
لازم به ذکر است ژئوپرتال SDI بستری برای تبادل اطلاعات مکانی از طریق انتشار و به اشتراک گذاری نقشه ها و داده های مکانی سازمان های مختلف است که ضمن یکپارچه سازی داده ها و اطلاعات مکان محور، موجب تسهیل در بسیاری از فرآیندها و اقدامات فی مابین دستگاه های مختلف اجرایی و تسریع در اتخاذ تصمیمات در حوزه های مبتنی بر نقشه و ژئوماتیک خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + هشت =

کلید مقابل را فعال کنید