کد خبر:5044
پ

تغییر پارادایم استاندارد، نیازمند تقویت روابط عمومی است

مسئول روابط عمومی استاندارد گلستان در سیزدهمین گردهمایی روابط عمومی های سازمان ملی استاندارد ایران که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد، تاکید مهدی اسلام پناه بر تغییر پارادایم استاندارد را تحسین کرد و آن را نیازمند تقویت ساختار دانست. فرشته سلطانی پس از استماع سخنان رییس سازمان […]

مسئول روابط عمومی استاندارد گلستان در سیزدهمین گردهمایی روابط عمومی های سازمان ملی استاندارد ایران که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد، تاکید مهدی اسلام پناه بر تغییر پارادایم استاندارد را تحسین کرد و آن را نیازمند تقویت ساختار دانست.

فرشته سلطانی پس از استماع سخنان رییس سازمان ملی استاندارد ایران، رویکرد اسلام پناه در خصوص تغییر پارادایم استاندارد از انجام وظیفه به مدعی العموم بودن را قابل تحسین دانست و گفت: استاندارد نیازمند تغییر پارادایم از پاسخ جویی و پاسخگویی به پرسشگری است اما این تغییر اساسی بدون ارتقا و تقویت ساختار سازمانی به ویژه واحد روابط عمومی مقدور نیست.
سلطانی جوان گرایی سازمان ملی استاندارد را در انتصابات جدید ستود و افزود: این جوان گرایی اما انتظارات و وظایفی بیش از گذشته را برای سازمان ایجاد می کند که ایفا و انعکاس آن به مشتریان برون سازمانی، جز با تخصیص اعتبارات متناسب و بموقع، امکانپذیر نخواهد بود.
وی انتظارات روابط عمومی ها را از رییس سازمان استاندارد تقویت و ارتقا ساختار، برنامه ریزی متناسب با ظرفیت های استان و اختصاص بودجه و اعتبارات متناسب با برنامه تکلیفی خواند و خواستار ورود روابط عمومی از فاز اطلاع رسانی به فاز اطلاع یابی شد.
مسئول روابط عمومی استاندارد گلستان، عارضه اصلی روابط عمومی کشور را سکون و ایستایی در مرحله اطلاع رسانی یکسویه و عدم ورود به مرحله اطلاع یابی از نتیجه خوراک اطلاعاتی ارایه شده به مخاطب دانست که پیش شرط برنامه ریزی صحیح و علمی است.
این نشست به مناسبت گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت و روز ارتباطات و روابط عمومی، با حضور رییس سازمان ملی استاندارد ایران، معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس، مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات بین المللی سازمان استاندارد و مدیران روابط عمومی ادارات کل استاندارد کشور در کرج برگزار شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + شش =

کلید مقابل را فعال کنید