کد خبر:5994
پ

تغییرات در ترکیب کمیسیون های داخلی شورای شهر گرگان 

نازنین زهرااحمدی: سخنگو شورای شهر گرگان گفت: بر اساس رای گیری های انجام شده روئسا و اعضای کمیسیون های داخلی شورای اسلامی شهر گرگان برای سال دوم دوره ششم تعیین شد. زهرا نورا در گفتگو با خبرنگار تحرک نو اظهار کرد: اخیرا به این موضوع دامن می زنند که کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی […]

نازنین زهرااحمدی:

سخنگو شورای شهر گرگان گفت: بر اساس رای گیری های انجام شده روئسا و اعضای کمیسیون های داخلی شورای اسلامی شهر گرگان برای سال دوم دوره ششم تعیین شد.

زهرا نورا در گفتگو با خبرنگار تحرک نو اظهار کرد: اخیرا به این موضوع دامن می زنند که کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر گرگان حذف شده است اما این موضوع حقیقت نداشته و در واقع این کمیسیون با کمیسیون فرهنگی و اجتماعی تلفیق شده و کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی ،خانواده و رسیدگی به شکایات شکل گرفت.

وی افزود: در کتابچه قانون 3 کمیسیون برای شورای اسلامی شهر گرگان تعریف شده است اما در شورا ی شهر گرگان 7 کمیسیون داخلی وجود داشت و فرصت کار کارشناسی پیش نمی آمد.

نورا ادامه داد: بر اساس رای اعضای شورا همچنین موضوع حقوقی با کمیسیون اداری مالی تلفیق شده است.

وی تصریح کرد: رسیدگی به شکایات نیز با توجه به موضوع نامه ها به کمیسیون های تخصصی ارجاع داده می شود تا به صورت تخصصی مورد رسیدگی قرار بگیرد.

نورا با اشاره به موضوع نظارت گفت: کار اصلی شورا نظارت است و در همه کمیسیون ها باید نظارت وجود داشته باشد اما بر اساس نظر اعضای شورا نظارت نیز با کمیسیون اداری مالی تلفیق شد و بدین ترتیب کمیسیون نظارت، بودجه، حقوقی، اداری و مالی  و رسیدگی به شکایات شکل گرفت.

وی همچنین گفت: کمیسیون آموزش، پژوهش و دانش بنیان به عنوان یک کمیسیون جدید در شورای اسلامی شهر گرگان ایجاد شده است.

صفر علی پایین محلی  به عنوان رئیس کمیسیون آموزش و پژوهش و دانش بنیان، زهرا نورا به عنوان رئیس کمیسیون نظارت ، بودجه ،حقوقی،اداری و مالی  و رسیدگی به شکایات، مهران کاظم نژاد به عنوان رئیس کمیسیون توسعه،عمران،حمل و نقل شهری،معماری،شهرسازی و باز افرینی بافت فرسوده و رسیدگی به شکایات، علی اکبر بصیرنیا به عنوان رئیس کمیسیون گردشگری و بافت تاریخی و رسیدگی به شکایات، سید میثم حسینی به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی، ورزشی ،خانواده و رسیدگی به شکایات و حمید رضا آقا ملائی به عنوان رئیس کمیسیون خدمات،سیما،منظر و زیست شهری و رسیدگی به شکایات انتخاب شدند.

همچنین صفرعلی پایین محلی به عنوان رئیس کمیته نام گذاری، حجت مقسم به عنوان رئیس کمیته اجتماعی و سید میثم حسینی به عنوان رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر گرگان انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

کلید مقابل را فعال کنید