کد خبر:2819
پ

تعاونی‌های برتر گلستان تجلیل شدند.

همزمان با پنجمین روز از گرامیداشت هفته تعاون در مراسمی با حضور جمعی از مسوولان گلستان ۱۰ تعاونی برتر این استان تجلیل شدند. به گزارش تحرک نو،در این مراسم که سه شنبه 1400/06/16در سالن اجتماعات استانداری گلستان با حضور استاندار، معاون امور اقتصادی و مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان برگزار شد، شرکت‌ تعاونی‌های […]

همزمان با پنجمین روز از گرامیداشت هفته تعاون در مراسمی با حضور جمعی از مسوولان گلستان ۱۰ تعاونی برتر این استان تجلیل شدند.

به گزارش تحرک نو،در این مراسم که سه شنبه 1400/06/16در سالن اجتماعات استانداری گلستان با حضور استاندار، معاون امور اقتصادی و مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان برگزار شد، شرکت‌ تعاونی‌های آق‌آلتین شیمی و مسکن فرهنگیان هر ۲ از شهرستان کلاله، اتحادیه شرکت تعاونی کشاورزی و مرتعداری، خدمات درمانی و بهداشتی سینا، تولیدی فرش و صنایع دستی خانجانی ماندگار ترکمن و تولیدی پوشاک بهزیست ترکمن هر چهار تعاونی از گنبدکاووس به عنوان تعاونی‌های برتر تجلیل شدند.

همچنین ۲ تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی مینودشت و خبازان مینودشت و حومه به همراه آراد پنجره ایرانیان از بندرترکمن و نیز تولید کود آلی ترشیز آق‌قلا به عنوان چهار تعاونی برتر دیگر تقدیر و تجلیل شد.

در این مراسم از تعاونی‌های کشت و صنعت پویان گلستان، تکا پروتئین گلستان، آویژه کشت تیرداد گلستان، دهیاران بخش مرکزی و غواصی دریا کاو به ترتیب از شهرستان‌های گنبدکاووس، کردکوی، رامیان، آزادشهر و بندرگز به همراه ۲ تعاونی مصرف کارکنان جنگل‌های گرگان و گنبد و نیز اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل بار گلستان از شهرستان گرگان به عنوان تعاونی‌های شایسته تقدیر، تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + یک =

کلید مقابل را فعال کنید