کد خبر:2695
پ

ترویج فرهنگ شهادت و ایثار

شورای پایگاه بسیج دادگستری و بسیج حقوقدانان امروز برای تدوین برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد .رئیس کل دادگستری گلستان در این جلسه با گرامیداشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران در برنامه های این هفته باید پرنگ تر از […]

شورای پایگاه بسیج دادگستری و بسیج حقوقدانان امروز برای تدوین برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد .
رئیس کل دادگستری گلستان در این جلسه با گرامیداشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران در برنامه های این هفته باید پرنگ تر از زمان های دیگر باشد .
حیدر آسیابی افزود: ایران اسلامی نه با تجهیزات و امکانات نظامی بلکه با جان نثاری رزمندگان مومن و انقلابی حفظ شد و وظیفه امروز ما ماندگاری یاد و نام این عزیزان است .
آسیابی با تاکید بر برگزاری پررنگ برنامه های این هفته گفت: فرهنگ ایثار و جهاد ، عامل پیش برنده در همه عرصه هاست و تبیین این فرهنگ در جامعه ، گره گشای بسیاری از مشکلات و کاستی ها خواهد بود .
دیدار با خانواده شهدا ، تجلیل از ایثارگران و عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری شانزدهمین یادمان شهدای دستگاه قضا، دیدار با جانبازان دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در ساختمان های دادگستری ، از جمله مهم ترین برنامه هایی بود که در جلسه امروز برای هفته دفاع مقدس تصویب شد .
پایگاه اطلاع رسانی دادگستری كل استان گلستان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + یازده =

کلید مقابل را فعال کنید