کد خبر:2644
پ

تردد خودروهای غیربومی در مناطق قرمز و نارنجی ممنوع است

سرهنگ “عباس مهاجر بسطامی”اظهار داشت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، از 24 مرداد تا 5 شهریور طرح تشدید محدودیت و ممنوعیت های تردد در سطح استان اجرایی شد. وی افزود: در این طرح تیم های پلیس با کمک نیروهای بسیج از ورود خودرها با پلاک غیربومی و خروج خودروها با پلاک بومی از […]

سرهنگ “عباس مهاجر بسطامی”اظهار داشت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، از 24 مرداد تا 5 شهریور طرح تشدید محدودیت و ممنوعیت های تردد در سطح استان اجرایی شد.

وی افزود: در این طرح تیم های پلیس با کمک نیروهای بسیج از ورود خودرها با پلاک غیربومی و خروج خودروها با پلاک بومی از استان جلوگیری بعمل آوردند.

رئیس پلیس راهور گلستان گفت: از روز شنبه ششم شهریورماه محدودیت های تردد به شیوه قبل بازگشته لذا شهروندان توجه داشته باشند که در صورت ورود به شهرهای قرمز و نارنجی توسط ماموران و یا دوربین های نظارتی اعمال قانون خواهند شد.

این مقام انتظامی با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط شهروندان، افزود: رانندگان برای تردد بین استانی فقط مجاز به حرکت در کمربندی ها می باشند.

سرهنگ بسطامی ضمن تقدیر از شهروندان و رانندگانی که با پلیس همکاری لازم را دارند، خاطرنشان کرد: ممنوعیت تردد شبانه بین ساعات 22 الی 3 بامداد در تمامی مناطق شهری با هر رنگ بندی همچنان باقی است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

کلید مقابل را فعال کنید