کد خبر:7108
پ

تردد بدون زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی ممنوع است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: طبق هماهنگی صورت گرفته با پلیس راه استان از تردد رانندگان بدون زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی همزمان با ورود سامانه بارشی ممانعت می شود. به گزارش تحرک نو؛ غلامرضا بیکی در جلسه قرارگاه مرکزی راهداری زمستانه راهداری و حمل و نقل […]

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: طبق هماهنگی صورت گرفته با پلیس راه استان از تردد رانندگان بدون زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی همزمان با ورود سامانه بارشی ممانعت می شود.

به گزارش تحرک نو؛ غلامرضا بیکی در جلسه قرارگاه مرکزی راهداری زمستانه راهداری و حمل و نقل اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه سرد بارشی از امشب و بویژه از فردا دوشنبه در سطح استان به هم استانی ها توصیه می شود که از سفرهای غیر ضروری به ویژه سفر به مناطق کوهستانی و ییلاقی خودداری کنند.
به گفته وی، از شامگاه دیشب شاهد شروع بارش ها در ارتفاعات درازنو، خوش ییلاق، توسکستان و سایر محورهای کوهستانی بودیم و شدت آنها از امروز دوشنبه بیشتر می شود.
بیکی با اشاره به یخ زدگی و لغزندگی جاده ها ادامه داد: به تمام شهرستان های تابعه جهت استقرار اکیپ ها و گشت های راهداری در محورهای بزرگراهی و اصلی و راهدارخانه ها فراخوان شده تا چیدمان ماشین آلات و ناوگان راهداری را در راهها انجام دهند.
وی اظهار کرد: نمک پاشی آخر شب و اول صبح از اولویت های اصلی اکیپ ها خواهد بود و طبق دستورالعمل سازمان راهداری، تمهیدات لازم برای تامین امکانات راهداری و پشتیبانی های فنی و تعمیراتی ناوگان نیز دیده شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + شش =

کلید مقابل را فعال کنید