کد خبر:6972
پ

ترافیک شهری گرگان روان تر می شود

نازنین زهرااحمدیازتحرک نو:شهردار گرگان گفت: با تعاملی که با پلیس راهور داریم ترافیک شهری روان تر خواهد شد. سید محمدرضا سیدالنگی در آیین توسعه زیرساخت حمل و نقل عمومی اظهار کرد: حوزه حمل و نقل مثل خون در رگ های شهر جاری است و به شهروندان خدمات رسانی می کند. شهردار گرگان افزود: شهرداری در […]

نازنین زهرااحمدیازتحرک نو:شهردار گرگان گفت: با تعاملی که با پلیس راهور داریم ترافیک شهری روان تر خواهد شد.

سید محمدرضا سیدالنگی در آیین توسعه زیرساخت حمل و نقل عمومی اظهار کرد: حوزه حمل و نقل مثل خون در رگ های شهر جاری است و به شهروندان خدمات رسانی می کند.

شهردار گرگان افزود: شهرداری در حوزه خدمات دهی به شهروندان دارای وظایف و رسالتی است از این رو ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبار به برنامه های رفع نیازهای شهری در حوزه حمل و نقل اختصاص یافت و جایگاه سی ان جی سعدآباد با هزینه حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات عمرانی ساخته شده است.

وی در ادامه از تجهیز برخی تاکسی های شهری به کپسول آتش نشانی به منظور حفظ ایمنی و امنیت شهروندان با عنوان تاکسی آتش نشان خبر داد و گفت: تاکسی های آتش نشان پیشگام تر از خودروهای آتش نشانی در حوادث شهری برای امدادرسانی سریع در حوادث شهری راه اندازی و فعال شده اند.

شهردار گرگان گفت: در نظر داریم با تعامل با پلیس راهور در حوزه ترافیک معابر در ماه آینده برنامه هایی برای روان تر شدن ترافیک شهر گرگان عملیاتی کنیم.

سیدالنگی خاطرنشان کرد: راننده نیاز اساسی حوزه حمل و نقل است، از این رو امیدواریم با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر گرگان رانندگان جدید به کارگیری شوند تا مسئله این حوزه رفع شود.

لازم به ذکر است، آیین متمرکز خدمات جدید و توسعه زیرساخت های حمل و نقل عمومی شهر گرگان روز یکشنبه چهارم دی ماه با حضور مسئولان استانی و شهری برگزار شد.

با رونمایی از ۶ دستگاه اتوبوس جدید مجموع اتوبوس های وارد مدار شده ناوگان حمل و نقل عمومی به عدد ۱۲ رسید و قرار است تا پایان دی ماه، ۴ دستگاه اتوبوس جدید دیگر نیز به این چرخه اضافه شود.

جایگاه جدید سوخت CNG سعدآباد شامل ۳ دیسپنسر و ۶ نازل هم افتتاح شد تا وظیفه سوخت رسانی به ناوگان خودرویی را برعهده بگیرد.

همچنین رونمایی از سامانه یکپارچه و هوشمندسازی صدور پروانه، بازرسی خطوط و حذف پرونده های کاغذی از دیگر موارد افتتاح شده بود.

دو باب انبار توشه هرکدام به متراژ ۳۰ متر مربع و جایگاه سرویس اولیه اتوبوس های بین شهری به متراژ ۱۰۰ متر مربع در پایانه انقلاب با مشارکت بخش خصوصی نیز به صورت متمرکز افتتاح شدند.

در پایان هم از مرحله سوم تاکسی های آتش نشان رونمایی شد و تعداد کل این خودروهای امدادرسان را به عدد ۳۰ افزایش داد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 19 =

کلید مقابل را فعال کنید