کد خبر:6150
پ

تدوین سند”حرفه اتصال منازل به فیبرنوری “ دردست اقدام است

مدیر مخابرات منطقه گلستان از تدوین سند ” حرفه اتصال منازل به فیبرنوری ” با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خبر داد. غلامعلی شهمرادی در جلسه شورای مهارت گفت :اتصال منازل به فیبرنوری نیروی ماهر و متخصص نیاز دارد درصدد آن هستیم تا با انعقاد تفاهم نامه با اداره کل فنی […]

مدیر مخابرات منطقه گلستان از تدوین سند ” حرفه اتصال منازل به فیبرنوری ” با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خبر داد.

غلامعلی شهمرادی در جلسه شورای مهارت گفت :اتصال منازل به فیبرنوری نیروی ماهر و متخصص نیاز دارد درصدد آن هستیم تا با انعقاد تفاهم نامه با اداره کل فنی و حرفه ای استان سند” حرفه اتصال  منازل به فیبرنوری ” را تدوین کنیم.

وی ارتباطات مخابراتی را از نیازهای ضروری مردم در شرایط کنونی دانست و افزود : این نیاز هر روز بیش از پیش احساس شده و لازم است مخابرات بعنوان متولی تامین ارتباطات مخابراتی ، فناوری بروز و باکیفیت را به جهت بهره برداری مشتریان از اینترنت پرسرعت دراختیار آنها قرار دهد  که درهمین راستا می باید نیروی انسانی متخصص وآموزش دیده داشته باشیم که امیدواریم باهمکاری فنی و حرفه ای این هدف مهم تحقق یابد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 1 =

کلید مقابل را فعال کنید