کد خبر:8167
پ

تجلیل از جوانان برتر شهرستان آزادشهر

به مناسبت هفته جوان و با حضور جمعی از مسئولان ۱۲ نفر از جوانان برتر شهرستان آزادشهر تجلیل شدند. به گزارش خبرنگار تحرک نو، به مناسبت بزرگداشت سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان و در راستای ایجاد نشاط اجتماعی، مراسم تجلیل از جوانان برتر و نخبه شهرستان آزاد شهر و مراسم […]

به مناسبت هفته جوان و با حضور جمعی از مسئولان ۱۲ نفر از جوانان برتر شهرستان آزادشهر تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار تحرک نو، به مناسبت بزرگداشت سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان و در راستای ایجاد نشاط اجتماعی، مراسم تجلیل از جوانان برتر و نخبه شهرستان آزاد شهر و مراسم جشن روز جوان با مشارکت موسسه دانش پژوهان فردای هیرکان و موسسه بهار آرامش هیرکان و با حضور حامد ملاحسنی معاونت، جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان، سید جواد کریمی فرماندار شهرستان آزادشهر و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.

این مراسم ویژه برنامه های متنوعی از قبیل، اجرای سرود، موسیقی، قرائت شعر، حرکات ورزشی و نمایشی و … همراه بود.

فرماندار شهرستان آزادشهر ضمن عرض تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) بر لزوم توجه به عنصر جوانی به عنوان نیرومحرکه ی اقتصاد و اشتغال جامعه تاکید کرد و خواستار بسترسازی در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی به منظور به فعلیت رساندن ظرفیت های اقتصادی جامعه با مشارکت فعال و اثرگذار جوانان شد.
کریمی در ادامه به تلاش دشمن در راستای ایجاد فاصله بین جوانان و آرمان‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و خواستار توجه بیش از پیش به هویت بخشی به جوانان در راستای اهداف عالی نظام مقدس اسلامی شد.

در پایان هم از جوانان نخبه و برتر شهرستان آزادشهر با اهدای هدایایی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + پنج =

کلید مقابل را فعال کنید