کد خبر:6033
پ

تا مردادماه سال جاری ۱۵۴ مورد قرارداد جدید برای واگذاری اراضی شهرک‌ ها بسته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستانگفت: در یکسال اخیر یعنی از مردادماه پارسال تا مردادماه سال جاری ۱۵۴ مورد قرارداد جدید برای واگذاری اراضی شهرک‌ ها بسته شده است. به گزارش زندی از تحرک نو،رضا شهمرادی اظهارکرد:برهمین اساس ۸۵ هکتار زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به سرمایه گذاران واگذار شده که ۵ هکتار […]

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستانگفت: در یکسال اخیر یعنی از مردادماه پارسال تا مردادماه سال جاری ۱۵۴ مورد قرارداد جدید برای واگذاری اراضی شهرک‌ ها بسته شده است.

به گزارش زندی از تحرک نو،رضا شهمرادی اظهارکرد:برهمین اساس ۸۵ هکتار زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به سرمایه گذاران واگذار شده که ۵ هکتار آن در قالب ۱۲ قرارداد در ۵ ماه گذشته اتفاق افتاده است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: پیش بینی می شود با احداث واحدهای تولیدی و صنعتی در قالب این ۱۵۴ قرارداد برای ۳ هزار ۷۵۷ نفر شغل ایجاد شود.

وی اظهارکرد:بررسی و تعیین تکلیف واگذاری هایی که در مدت قانونی منجر به احداث واحد تولیدی یا تولید محصول نشده است را در اولویت داریم.

«رضا شهمرادی»گفت: در یکسال اخیر ۲۳.۵ هکتار از این اراضی خلع ید و به سرمایه گذاران جدید واگذار شده است.

وی افزود: به برخی از افراد دیگر نیز اخطارهای لازم داده شده است تا اراضی که قبلا به آنها واگذار شده است را تعیین تکلیف کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

کلید مقابل را فعال کنید