کد خبر:3565
پ

به دنبال ایجاد فضای رونق هنری در همه جای کشور هستیم

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز در آیین پایانی بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی گفت: خانواده تئاتر ایران از نجیب ترین و پرکارترین خانواده های هنری کشور است. 🔹حیات فرهنگی یک جامعه به وجود هنرمندان فعال آن وابسته است و اگر امروز در کشور عزیزمان با سابقه فرهنگی چند هزار […]

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز در آیین پایانی بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی گفت: خانواده تئاتر ایران از نجیب ترین و پرکارترین خانواده های هنری کشور است.

🔹حیات فرهنگی یک جامعه به وجود هنرمندان فعال آن وابسته است و اگر امروز در کشور عزیزمان با سابقه فرهنگی چند هزار ساله، روح امید و نشاط زنده است، به دلیل وجود هنرمندان کشور در عرصه های مختلف است.

🔹 از جمله برنامه های اصلی دولت سیزدهم توجه ویژه به فرهنگ اصیل و سنتی در بخش های مختلف است.

🔹از معاون جدید امور هنری می خواهم که در حوزه های هنری به همه مناطق کشور توجه داشته و فضایی را برای رونق این بخش ایجاد کند.

🔹در دانشگاه ها نیازمند توسعه رشته های هنری هستیم. تاکید داریم که در همه شهرستان ها حتما یک هنرستان دخترانه و یک هنرستان پسرانه فعال باشد.

🔹در دولت جدید تعداد قابل توجهی از پروژه هایی که تحویل گرفته ایم تنها ۱۰ تا ۲۰ درصد پیشرفت داشته و برنامه این است که در هر سفر استانی قریب به ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام اختصاص دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 1 =

کلید مقابل را فعال کنید