کد خبر:2981
پ

بهره مندی ۹۵ درصد روستاهای گلستان از ارتباطات مخابراتی

مدیر عامل مخابرات منطقه گلستان در خصوص سرقت تجهیزات مخابراتی و خسارتهای وارده به مخابرات گفت:اقدامات مخابرات در ایمن سازیتجهیزات و اجرای تدابیر پیشگیرانه وسرقت تجهیزات موجب اختلال در ارائه سرویسها و خدمات شده و علاوه بر زیانهای مادی نارضایتی مشتریان را در پی دارد که نیاز به همکاری مردم در ارائه گزارش به شماره […]

مدیر عامل مخابرات منطقه گلستان در خصوص سرقت تجهیزات مخابراتی و خسارتهای وارده به مخابرات گفت:اقدامات مخابرات در ایمن سازی
تجهیزات و اجرای تدابیر پیشگیرانه وسرقت تجهیزات موجب اختلال در ارائه سرویسها و خدمات شده و علاوه بر زیانهای مادی نارضایتی مشتریان را در پی دارد که نیاز به همکاری مردم در ارائه گزارش به شماره ۳۱۴۴،در صورت مشاهده موارد مشکوک به سرقت،می باشد‌.
غلامعلی شهمرادی با اشاره به پروژه های در دست اقدام،تاسیس سایتهای همراه اول در سطح استان را از عمده پروژه ها دانست و افزود:ارتقاء شبکه تلفن همراه و افزایش کیفیت ارتباطات سیار از نتایج اتمام این پروژه است.
مدیر مخابرات منطقه گلستان با تاکید بر اهمیت این پروژه،همکاری مردم در تملیک زمین جهت احداث سایت تلفن همراه را خواستار شد و گفت: بسیاری از سایتهای تلفن همراه علی رغم تامین تجهیزات و بودجه لازم بدلیل عدم همکاری مردم در واگذاری ملک،ناتمام مانده و پوشش تلفن همراه و کیفیت ارتباط سیار در منطقه مورد نظر را با مشکل مواجه کرده است.
شهمرادی همچنین برنامه های توسعه ای در بخش روستایی را تشریح و افزود:حدود ۹۵ درصد روستاهای استان از ارتباطات مخابراتی بهره مند هستند.
وی توسعه در روستاهای صعب العبور را علی رغم صرف هزینه زیاد،جزء برنامه های مخابرات دانست و اظهار کرد:در صورت حمایت دولت و تخصیص اعتبار از محل پروژه uso ارتباط رسانی با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 2 =

کلید مقابل را فعال کنید