کد خبر:4171
پ

بهره‌مندی حداکثری کارگران از قوانین کار محقق می‌شود

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اجرای پایش از واحدهای تولیدی زیر مجموعه وزارتخانه متبوعش گفت: با تلاش فراگیر و همراهی همگانی بهره مندی حداکثری کارگران از قوانین حوزه کار محقق می‌شود.  علی حسین رعیتی فرد شامگاه روز چهارشنبه در  بازدید از یکی از واحدهای تولیدی لبنیات در گرگان […]

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اجرای پایش از واحدهای تولیدی زیر مجموعه وزارتخانه متبوعش گفت: با تلاش فراگیر و همراهی همگانی بهره مندی حداکثری کارگران از قوانین حوزه کار محقق می‌شود.

 علی حسین رعیتی فرد شامگاه روز چهارشنبه در  بازدید از یکی از واحدهای تولیدی لبنیات در گرگان اظهارداشت: با وجود آن که حدود ۳۱ سال از تصویب قانون کار میگذرد اما به طور معمول به اجرای حداقلی و محدود چند ماده و تبصره از این قانون بسنده می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا با شناسایی ظرفیت‌های قانونی زمینه بهره مندی حداکثری کارفرمایان و کارگران از حمایت ها و مساعدت های قانونی فراهم و رضایتمندی قابل قبولی را ایجاد کنیم.

رعیتی فرد گفت: اجرای قانون طبقه بندی مشاغل ، تشکیل تشکل های کارگری با هدف مطالبه حقوق کارگران، ارائه خدمات تعاونی مصرف و مسکن، احیای جدی کمیته حفاظت فنی و صیانت از نیروی کار و ایمنی کارگران از جمله پتانسیل های مندرج در قانون کار است که مغفول مانده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

کلید مقابل را فعال کنید