کد خبر:3022
پ

بقا و حیات امروز کشور مرهون خون شهداست

سرپرست شهرداری گرگان در آیین تجلیل از جانبازان و خانواده های معظم شهدای شهرداری گرگان در سالن همایش سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:شهرداری گرگان افتخار دارد، چهار شهید و ۲۶ جانباز سرافراز را به میهن عزیزمان تقدیم کرده است. مجید سعیدی افزود:مهمترین و ارزشمندترین میراث دفاع مقدس، فرهنگ آن است و مهمترین جلوه این […]

سرپرست شهرداری گرگان در آیین تجلیل از جانبازان و خانواده های معظم شهدای شهرداری گرگان در سالن همایش سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:شهرداری گرگان افتخار دارد، چهار شهید و ۲۶ جانباز سرافراز را به میهن عزیزمان تقدیم کرده است.

مجید سعیدی افزود:مهمترین و ارزشمندترین میراث دفاع مقدس، فرهنگ آن است و مهمترین جلوه این میراث عظیم،شهدا و ایثارگرانی هستند که بقا و حیات امروز کشور ما مرهون خون آنهاست.

وی تصریح کرد:همانگونه که برای حراست از میراث ملموس جنگ،تمهیدات خاصی پیش بینی می شود،باید برای حفظ میراث انسانی دفاع مقدس نیز تلاش و برنامه ریزی کرد.

به گفته سرپرست شهرداری گرگان، شناساندن چهره های تابناک شهدا و رزمندگان دفاع مقدس در هر منطقه یکی از راه های حراست و پاسداشت این میراث بزرگ است.

در مدت هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک کشورمان به تاراج نرفت

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر گرگان نیز اظهار داشت:در طول 300 سال گذشته،هرگاه کشور ما درگیر جنگ بوده در نهایت یک قسمتی از خاک ایران جدا شد.

صفرعلی پایین محلی افزود:در مدت 8 سال دفاع مقدس اما با همت مردم و نیروهای بسیج،حتی یک وجب از خاک کشور عزیزمان به تاراج نرفت.

پایین محلی تصریح کرد:تعصب و غیرت ملی مردم ما که برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است باعث رقم خوردن حماسه دفاع مقدس شد.

وی با اشاره به پیشرفت های نظامی و دفاعی ایران، بیان کرد:امروز همه کشورها و ابرقدرت ها به این نتیجه رسیده اند که دیگر توان مقابله با ما و حمله نظامی به کشورمان را ندارند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از 26 جانباز و خانواده 4 شهید گرامی منتسب به شهرداری گرگان تجلیل شد.

ضمن اینکه از دو کتاب «قهرمان من» با موضوع دلنوشته ها و نقاشی های کودکان برای شهید حاج قاسم سلیمانی و جلد اول «ریحانه های خاکی» با موضوع خاطرات زنان پشتیبان جنگ رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 17 =

کلید مقابل را فعال کنید