کد خبر:7997
پ

بصیرت مردم در گلستان به گونه ای بود که در اغتشاشات اخیر کمترین تنش را داشتیم.

استاندار گلستان گفت: مدیریت رفتارهای تعداد محدودی از افراد وحدت شکن در استان در قالب برنامه های منسجم و متحد بین دستگاه های نظامی و اطلاعاتی و دبیرخانه شورای تامین استان با دقت، حوصله و با صبر راهبردی در دستور کار قرار دارد. علی محمد زنگانه صبح ۲۶بهمن در نشست  با اصحاب رسانه استان اظهارکرد: […]

استاندار گلستان گفت: مدیریت رفتارهای تعداد محدودی از افراد وحدت شکن در استان در قالب برنامه های منسجم و متحد بین دستگاه های نظامی و اطلاعاتی و دبیرخانه شورای تامین استان با دقت، حوصله و با صبر راهبردی در دستور کار قرار دارد.

علی محمد زنگانه صبح ۲۶بهمن در نشست  با اصحاب رسانه استان اظهارکرد: در انتصاب مدیران استان توجه ویژه ای به قومیت ها شده و سعی کردیم در شهرستان های مختلف استان از قومیت های قالب در انتصاب مدیران شهرستانی استفاده شود و حتی در سطح استان هم به این موضوع توجه شده است.

وی افزود: بصیرت مردم در گلستان به گونه ای بود که در اغتشاشات اخیر کمترین تنش را داشتیم.

زنگانه تاکید کرد: نظرات مقام معظم رهبری بهترین شاخص برای جهاد تبیین است و تلاش ما مواجه ی نرم با افرادی است که احتمالا به دنبال تفرقه هستند.

 

استاندار گلستان گفت: مدیریت رفتارهای تعداد محدودی از افراد وحدت شکن در استان در قالب برنامه های منسجم و متحد بین دستگاه های نظامی و اطلاعاتی و دبیرخانه شورای تامین استان با دقت و حوصله و با صبر راهبردی در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین درخصوص نقشه های دشمن اظهارکرد: نقشه های دشمن از آستین افراد ساده لوح بیرون میزند و ما قصد ادامه دادن به موضوعات این چنینی را در استان نداریم و به دنبال حل این موضوعات هستیم.

استاندار گلستان اظهار کرد: همه را به وحدت دعوت می کنیم چرا که در سایه این اتحاد می توانیم شاهد پیشرفت استان باشیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

کلید مقابل را فعال کنید